کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با 90:

من عاشق سیدجلال هستم

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی ایران دوشنبه‌شب گذشته در برنامه 90 حاضر شد وحرف‌های مهمی به زبان آورد. خط به خط مهم‌ترین نکات این مصاحبه را در زیر می‌خوانید؛
کد خبر: ۱۱۶۲۸۲۹

هنوز روی زبانم مزه اسیدی و تلخی است که نتوانستیم از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم.

خبر بازی دوستانه با آرژانتین واقعیت ندارد ما حتی توان تهیه لباس تیم را نداریم و چنین هزینههایی معقول نیست.

عاشق گوچی، سیدجلال و ... هستم، در هفت سال و نیم گذشته او همیشه در اردوهای تیم ملی بود و فوقالعاده بازی کرد.

تمام بازیکنان بزرگ مثل رحمتی، گوچی و ... افتخارات زیادی برای فوتبال ایران داشتهاند، باید قدردان باشیم.

دعوت سردار آزمون تفاوتی با اصول قبلی من ندارد، امیدوارم حافظه خوبی داشته باشید. خداحافظی او با عقیلی و رحمتی قابل مقایسه نبود. تصمیم آنها یکطرفه بود ولی سردار آزمون اولین نفر من را باخبر کرد.

سردار کاملا محترمانه و با رعایت قوانین این موضوع را مطرح کرده و من دلایل تصمیم سردار را میدانم. فرصت داشتم تا دلایل را به رئیس فدراسیون گزارش کنم، من محرم بازیکنم هستم و دلایل را نمیگویم.

به رئیس فدراسیون گفتم برخی میخواهند با خیانت، شکافی اجتماعی ایجاد کنند. برخی از کسانیکه میخواهند به تیم ملی کشور ضربه بزنند باید از فوتبال ایران حذف شوند.

من رزومه کل دستیاران خارجیام از جمله سباستین را به فدراسیون فوتبال دادم و اگر آنها این اطلاعات را منتشر نمیکنند من مقصر نیستم.

پشت تمام توهینها و تهمتها یک موج بود که با آن هیچگاه کنار نمیآیم.

مسئول رسانهای پرتغالی ما بعد از حضور مربیان به ما ملحق شد، این وظیفه من نیست که فاصله ایجادشده بین ما و مردم را پر کنم، من این شخص را اضافه کردم تا حرفهایتر کار کنیم.

اینطور نیست که من ابتدا فهرست تیمملی را در فیسبوکم اعلام کنم. دو ساعت بعد از اینکه در سایت فدراسیون منتشر شد، من فهرست را روی فیسبوکم گذاشتم.

آیا واقعا کارلوس کیروش برادر، فرزند یا فامیلش را به کادر اضافه میکند؟

آنهایی که با دروغ حرف میزنند، میخواهند وجاهت مرا زیر سوال ببرند، عملکرد فوقالعاده چند سال اخیر به خاطر این بوده که دستیارانم در این سالها روز تعطیل و غیرتعطیل و حتی بدون دریافت حقوقشان کار کردهاند.

ما از تمام کانالهای ارتباطی استفاده میکنیم تا مطمئن شویم اطلاعاتی که به دستمان میرسد؛ نمیخواهیم یک بازیکن بعد از تمرین برسد؛ ایمیل و اساماس زده میشود. اپلیکشینم را تمام بازیکنان دارند که از آن طریق به بازیکنان پیام داده میشود. نمیآییم بعد از هشت سال اپلیکیشنی را که داریم زیر سوال ببریم. (در واکنش به دعوت پیامکی بازیکنان)

من بعد از جامجهانی پیشنهادات زیادی داشتم ولی تمامی آنها را مدیون تیم ملی ایران دیدم و پیشنهاد تیم ملی بسیار قابل احترام بود.

به چیزی جز طلای جام ملتها فکر نمیکنم.

این یک شوخی یا جوک است که میگویید پنالتی بازی با پرتغال پنالتی نبود.

اگر رونالدو در بازی با ایران اخراج میشد، فکر میکنید در 10 دقیقه باقیمانده چه اتفاقاتی میافتاد؟ داور جسارت دادن کارت قرمز به کریستیانو را نداشت.

صادق محرمی در فهرست 30نفره قبل از جام جهانی حضور داشت. این موضوع که میگویند با پرسپولیس مشکل دارم، به هیچ عنوان درست نیست.

عملکرد سهرابیان مرا سورپرایز کرد باید پستش را تثبیت کند، بازیکنی است که میتواند در چند پست بازی کند.

بعضیهامیگویند چرا پرسپولیس فقط یک بازیکن دارد. واقعیت این است که چهار، پنج بازیکن از این تیم مثل رضاییان، طارمی، امیری و محرمی در اردوی من حضور دارند.اگر این تعداد بازیکن را حساب کنید، تعداد بازیکن قابلتوجهی از پرسپولیس در تیم ملی است.

من یک مربی با 37 سال تجربه هستم. دیگر جایزه نوبل را باید به این شخص بدهیم که چنین تصمیمی میگیرد. نمیدانستم بحث سرویس بهداشتی وجود دارد، تمام تصمیمات ما این بود که هارمونی مناسب را در زمین ایجاد کنیم. واقعیت اینکه نمیدانستم منتظری به سرویس بهداشتی رفته است.(در واکنش به ماجرای w.c رفتن منتظری و فیکس شدن اتفاقی حسینی و درخشش او در تیمملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها