برای همیشه سیگار را کنار بگذارید

ترک سیگار با موبایل!

همه می‌دانیم عامل اصلی سرطان ریه، کاهش عمر و صدها بیماری مختلف، مصرف سیگار است. برای ترک این قاتل خاموش، برنامه‌ها، روش‌ها و وسایل زیادی طراحی شده که مطمئنا با بسیاری از آنها آشنایی دارید، اما اپلیکیشن‌های ترک سیگار شاید مواردی باشند که از آنها تاکنون اطلاعی نداشته‌اید.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۲۳

این اپلیکیشنها با ایجاد انگیزه و هدف، بازگو کردن مزایای ترک سیگار و شمارش پولی که با نخریدن سیگار صرفهجویی شده، به افراد سیگاری ثابت میکنند که با ترک آن چقدر زندگی بهتر و سالمتری خواهند داشت. در میان اپلیکیشنهای ترک سیگار، یکی از محبوبترین نمونهها Quit Smoking است که یک برنامه کاربردی و با درصد موفقیت بالا محسوب میشود.

در این اپلیکیشن هم میتوانید تعداد روز، ساعت و دقیقه دوری از سیگار را دنبال کنید و هم هزینه پس انداز شده برای نخریدن آن را تخمین بزنید. مهندس سامان گلناری، کارشناس IT درباره مزایای این اپلیکیشن میگوید Quit Smoking، امتیازات ویژهای هم بهعنوان جایزه برای کاربران اپ در نظر گرفته تا با رسیدن به اهداف آنها را دریافت کرده و برای ادامه برنامه ترک، انگیزه کافی داشته باشند. جالب است بدانید مهمترین عامل استقبال از این اپلیکیشن ترک سیگار، شبکه اجتماعی فعال آن است چرا که در آن میتوانید با دیگر افراد در حال ترک همصحبت شوید، از آنها کمک بگیرید و با آنها روابط دوستانه برقرار کنید. این اپلیکیشن در اندروید، iOS و ویندوزفون به صورت رایگان قابل دانلود کردن است. به گفته مهندس گلناری، اپلیکیشن ترک سیگار حرفهای در واقع نسخه ایرانیزه اپلیکیشنهای خارجی ترک سیگار به حساب میآید که البته مختص تبلتها و گوشیهای اندرویدی است و برای دانلود و استفاده از آن باید مبلغ اندکی بپردازید. فراموش نکنید با توجه به اینکه این اپلیکیشن تقریبا تنها نمونه فارسی زبان قابل اعتماد در موضوع ترک سیگار محسوب میشود، پس ارزشش را دارد که برای استفاده از امکانات آن هزینهاش را پرداخت کنیم. در هفتههای آتی این اپلیکیشن ترک سیگار را با هم بررسی میکنیم تا با ثبت اطلاعاتی مثل سن و جنسیت و میزان مصرف و زمان آغاز ترک، برای همیشه، کشیدن سیگار را کنار بگذارید.

پریسا اصولی

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها