در ادامه رقابت‌های تیروکمان بازی‌های آسیایی جاکارتا، کمانداران میکس تیم کامپوند با ترکیب فرشته قربانی و نیما محبوبی به مدال برنز این مسابقات رسیدند. تیم میکس ایران در مرحله رده‌بندی به مصاف تیم سنگاپور رفت و با نتیجه 155 بر 152 این تیم را شکست داد و به نخستین مدال تیروکمان ایران در بازی‌های آسیایی دست یافت.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۲۶

پایان کار کاراته با 3 مدال

در آخرین روز مسابقات کاراته بازیهای آسیایی جاکارتا نمایندگان ایران در اوزان مختلف به یک مدال طلا و دو برنز دست یافتند. بهمن عسگری ملیپوش وزن ۷۵- کیلوگرم با پیروزی ۵ بر صفر مقابل رائف عادل از عربستان در مبارزه فینال، به مدال طلای این رقابتها دست یافت. عسگری که پیش از رسیدن به فینال، رقبایی از چین تایپه، افغانستان، مغولستان و تایلند را پشت سر گذاشت. پس از کسب مدال طلا گفت: چهار سال است که برای گرفتن این مدال تلاش میکنم و حتی یک قدم هم از هدف خود و مسیرم دور نشدهام. مدال بهمن عسگری دومین طلای تیم ملی کاراته در بازیهای آسیایی جاکارتا بود.

در بازیهای دیروز پگاه زنگنه کاراتهکای وزن ۶۸- کیلوگرم تیم بانوان ایران هم با پیروزی مقابل حریف ویتنامی، مدال برنز بازیهای آسیایی را کسب کرد. زنگنه در مبارزه ردهبندی به مصاف انگوین تی نگوان از ویتنام رفت که توانست با حساب ۱۰ بر صفر به پیروزی برسد و مدال برنز را به دست آورد. آخرین بازی نیز مربوط به ذبیحا... پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته و کاراتهکای وزن 84- کیلوگرم بود که به مدال برنز رسید. او در دیدار ردهبندی به مصاف محمود ساجان از اردن رفت و توانست با شکست 3 بر 2 این حریف، سومین برنز کاراتهکاهای ایران در این مسابقات را کسب کند.

صعود بسکتبال به نیمهنهایی

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یکچهارم نهایی مقابل ژاپن قرار گرفت و با نتیجه 93 بر 67 به پیروزی دست یافت تا راهی نیمه نهایی شود. شاگردان مهران شاهینطبع در کوارترهای اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 14، 25 بر 19 و 26 بر 13 بر حریف غلبه کردند و فقط در کوارتر دوم 21 بر 17 باختند. تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها