فیلمبرداری تازه‌ترین ساخته علیرضا رئیسیان به تازگی در تهران به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۷۰

به گزارش جامجم، «مردی بدون سایه» که همکاری مشترکی با اسپانیا بود، در بیش از ده لوکیشن در این کشور مقابل دوربین رفت و شهرهایی همچون مالاگا، ماربیا و الخزیرا از جمله شهرهایی بودند که صحنههای آخرین فیلم از سهگانه عاشقانه رئیسیان در آنها تصویربرداری شد. پس از پایان سکانسهای اسپانیا فیلمبرداری در ایران و در ۲۵ لوکیشن مختلف در تهران و حومه پیگیری شد.

در این میان بیماری ناگهانی علیرضا رئیسیان و عمل و بستری شدن او، تاخیر کوتاهی در روند تولید ایجاد کرد که بلافاصله پس از مرخص شدن این فیلمساز از بیمارستان از سر گرفته شد. رئیسیان بر این باور است که بدون حضور عوامل حرفهای و سختکوش تولید این اثر که مشکلترین تجربه کارگردانی او بوده، ممکن نمیشد. تم «مردی بدون سایه» در مورد بحران عاطفی آدمها و روابط عاشقانه و زناشویی و نقش فضاهای مجازی در زندگی امروز است.

لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، بهآفرید غفاریان، سیامک اطلسی، نسیم ادبی، سیمون سیمونیان، پانتهآ سیروس، آزاده اسماعیلخانی، شهرام جمشیدی، احسان شیخی، عاطفه للهی، حسام نورانی، آویسا سجادی، النا مارتینز و رافائل چاوز مادرا از بازیگران فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها