از چین خبر می‌رسد مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال به خاطر مدل موی خود، بشدت تذکر گرفته است. این بازیکن در تمرین روز دوشنبه تیم ملی امید با مدل موی عجیبی حاضر شد که مسئولان اعلام کردند باید موهای خود را کوتاه کند و ظاهری طبیعی داشته باشد. تیم ملی فوتبال امید امروز در دیداری حساس در بازی‌های آسیایی جاکارتا به مصاف تیم امید عربستان خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۶۹

منابع خبری فاش کردهاند دو بازیکن معروف لیگ برتر به خاطر یک خالکوبی مشترک به کمیته اخلاق فدراسیون دعوت شدهاند. گفته میشود شکلی که آنها روی دست خود خالکوبی کردهاند، نماد شیطانپرستی است. البته این دو بازیکن در کمیته اخلاق گفتهاند از چنین موضوعی خبر نداشتند و قطعا خالکوبی خود را در تمرین و بازیها میپوشانند.

شنیده میشود در یکی از تیمهای لیگ برتری بازیکنان تیم به دو بازیکن خارجی الفاظی یاد دادهاند که بسیار زشت است. این بازیکنان تازه آمدهاند و طبیعتا از زبان فارسی چیزی نمیدانند. بعضی بازیکنان تیم هم از فرصت استفاده کرده و الفاظ زشتی به این دو بازیکن یاد دادهاند که آنها گاهی در تمرین به کار میبرند!

یکی از بازیکنان تیمملی اخیرا با مشکل تازهای روبهرو شده است. بعضی از کانالها شماره او را بین هواداران پخش کردهاند و این مساله باعث شده تا در فضای مجازی، مشکلات زیادی داشته باشد. این اتفاق چند هفته قبل هم برای یکی از بازیکنان پرسپولیس افتاد و باعث شد سریعا خط خود را خاموش و خط دیگری را به دست بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها