استاندار لرستان با اشاره به ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در این استان گفت: بزرگ‌ترین مشکل کشور و از جمله استان لرستان، معضل بیکاری است که بخش عمده‌ای از نارسایی‌های اجتماعی و فرهنگی از آن نشأت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۶۶

به گزارش تسنیم، موسی خادمی افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طرحهای زیربنایی و عمرانی مانند ساخت مدارس برکت و همچنین موضوعات اجتماعی از جمله کمک به درمان ناباروری زوجهای نابارور روستایی و سرپرستی ایتام در استان لرستان را نیز مورد توجه قرار داده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: برای درمان زوجهای نابارور طرحی مشترک توسط بنیاد برکت و استانداری لرستان اجرایی شده است. همچنین در زمینه سرپرستی ایتام نیز اقدامات خوبی در سطح استان توسط این بنیاد انجام گرفته است. ما در جای جای استان لرستان شاهد فعالیتهای دامنهدار و مثمرثمر بنیاد برکت در زمینههای مختلف از جمله اشتغالزایی، مشارکتهای اقتصادی، انجام امور زیربنایی و پرداخت وامهای قرضالحسنه هستیم که اثرات این اقدامات در مناطق محروم و روستاها مشهود است.

خادمی در مورد راهاندازی قرارگاه جهادی پیشرفت و توسعه پایدار در شهر دلفان عنوان کرد: دلفان یکی از مناطق محروم استان لرستان و جزو ده شهر محروم کشور است و بیشک هدایت این قرارگاه توسط بنیاد برکت به دلیل تجربه موفق این بنیاد در زمینه محرومیتزدایی و فعالیتهای توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم میتواند در پیشرفت و آبادانی دلفان بسیار تأثیرگذار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها