پیشنهاد آخر هفته

شور زندگی با چاوز

رسانه ملی در روزهای پایانی هر هفته فیلم‌های تلویزیونی، سینمایی و انیمیشنی مختلفی را از شبکه‌های گوناگون سیما روانه آنتن می‌کند تا در پر کردن بخشی از اوقات فراغت مخاطبان خود سهم داشته باشد. شبکه‌های مختلف تلویزیون امروز و فردا هم با آثار نمایشی مختلفی مهمان خانه‌ها هستند که تماشای برخی از این آثار را به طور ویژه به شما پیشنهاد می‌کنیم:
کد خبر: ۱۱۵۷۰۰۴

«خط ویژه» امروز ساعت 10، شبکه 3

داستان فیلم چیست؟ کاوه یک نابغه علوم کامپیوتر است که همراه خواهر و شوهرخواهرش تحت شرایط خاصی حساب بانکی یک رانتخوار به نام محتشم را هک میکنند.

چرا این فیلم را ببینیم؟ شخصیتهایی که تماشاگر در خط ویژه با آنها مواجه میشود، شخصیتهایی قابل درک هستند؛ افرادی از طبقه متوسط جامعه که به شرایط جامعه و اقتصاد اعتراض دارند.

«شور زندگی» امروز، ساعت 20 و 30 دقیقه شبکه 4

داستان فیلم چیست؟ ونسان ونگوگ، نقاش معروف هلندی، در خانوادهای متوسط متولد شد و در معادن زغال سنگ کار میکرد تا اینکه با آشنایی با آثار نقاش شناخته شدهای به نام میله به نقاشی علاقهمند میشود.

در این فیلم سینمایی کرک داگلاس و آنتونی کویین نقشآفرینی کردهاند.

چرا این فیلم را ببینیم؟ شور زندگی فیلمی درباره ونگوگ است و این ویژگی به خوبی در اثر مینلی، کارگردان فیلم نیز تسری یافته است. به نحوی که بیننده با تماشای فیلم به نبوغ کارگردان در بهکارگیری رنگ پی میبرد. تمام پلانهای فیلم مملو از رنگهای زیبا و خیرهکنندهای برگرفته از ترکیبهای رنگی مورد علاقه ونگوگ است.

«سزار چاوز» فردا ساعت 16، شبکه یک

داستان فیلم چیست؟ سزار چاوز کارگر اهل مکزیک است که بههمراه خانواده و همشهریان خود در مزارع اربابان آمریکایی در مرز بین مکزیک و آمریکا کار میکند. او و سایر کارگران در ازای کار سخت، مبلغ ناچیزی دریافت میکنند و زندگی سختی دارند. این موضوع زمینهساز اعتراضاتی میان کارگران میشود.

در این فیلم مایکل پنا، آمریکا فررا و رزاریو داوسن به ایفای نقش پرداختهاند.

چرا این فیلم را ببینیم؟ سزار چاوز فیلمی با سبک زندگینامه و درام است. این فیلم از ماجراهای حقیقی زندگی او الهام گرفته شده است، یک رهبر کارگری و فعال حقوق مدنی آمریکایی بود که سال 1962، شرکت انجمن ملی کارگران مزرعه را تاسیس کرد.

صبا داریان

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها