آن طور که از شواهد پیداست، لژیونرهای ایرانی اوضاع خوبی در تیم‌های خود دارند. مهم‌ترین خبر دو روز اخیر درخشش سردار آزمون در هفته اول لیگ برتر روسیه بود. جایی که روبین کازان باید در برابر کراسنودار بازی می‌کرد. در این بازی رضا شکاری دیگر لژیونر ایرانی روی نیمکت بود. سردار آزمون در این بازی هر دو گل تیمش را زد تا روبین‌کازان به برتری 2 بر یک برسد و3 امتیاز حساس هفته اول را مال خود کند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۰۵

فدور اسمولوف، مهاجم تیم ملی روسیه در جام جهانی در دقیقه ۳۱ تنها گل کراسنودار را به ثمر رساند. آزمون در دقیقه ۷۲ جای خود را به الکساندر بوخاروف داد؛ اما در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

یک خبر خوب دیگر مربوط به وحید امیری است که در اولین بازی خود توانست اولین گل را برای ترابزون ترکیه به ثمر برساند. امیری در دقیقه 72 زننده گل دوم تیمش در دیدار تدارکاتی برابر سامسون اسپور بود. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود ترابزون خاتمه یافت. امیری در پایان بازی گفت: برای من موفقیت تیمی خیلی اهمیت دارد و در درجه اول اولویت است. خوشبختانه ما تیم خیلی خوبی داریم و جو بسیار دوستانه در این تیم حکمفرماست. باید تلاش کنم تا بتوانم تاثیر زیادی در تیمم داشته باشم و در تیم جدیدم موفق ظاهر شوم. در این یک هفتهای که در تیم ترابزون بودم همه چیز عالی و خوب پیش رفته است و با تمام بازیکنان دوست شدهام و ارتباط خوبی بین ما بر قرار است. بازیکنان ترابزون استقبال خوبی از من کردند به همین خاطر من از همه آنها تشکر میکنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها