بازی هفته

یاکوزا از نقطه صفر

چند ماه پیش شرکت Sega ناگهان اعلام کرد تعدادی از بازی‌های کنسولی خود را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد کرد که البته در صدر تمام آنها سری بازی‌های Yakuza بود که سال‌ها در انحصار سونی و کنسول‌هایش بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۲۴

این هفته میتوانید Yakuza 0 را روی PC تجربه کنید! در این نسخه از بازی شما در نقش دو یاکوزای جوان به اسمهای کیریو و ماجیما قرار خواهید گرفت و میتوانید ژاپن دهه 80 میلادی را در شهرهای توکیو و اوساکا تجربه کنید.

بازی Yakuza 0 تجربه نیمه دنیای باز به شما میدهد تا در شهرهای ژاپن گشته و فعالیتهای مختلفی انجام دهید. قسمت عمده مبارزات بازی بدون سلاح و با تکیه بر فنون رزمی است. بازیکن میتواند سهسبک مبارزهای مجزا برای خود انتخاب کند و با اراذل و اوباش، قلدرها و دار و دسته دیگر خانوادههای یاکوزایی مبارزه کند. از ویژگیهای اصلی مبارزات بازی استفاده از محیط مثل دوچرخه، ماشینها و... برای وارد کردن ضربات اساسی و مرگبار به دشمنان است. در Yakuza 0 هر گوشه و کنار شهر یک سرگرمی و داستانکی برای شما خواهد داشت.

دومین روایت از کارآگاه و دستیاران

خیلی جالب است، در حالی که در بازی اول هفته در نقش یک یاکوزا قرار دارید، در بازی دوم هفته یعنی This is the Police 2 مدیریت یک کلانتر و نیروهای پلیس زیر دستش را به عهده خواهید گرفت. شما در این بازی که ترکیبی از سبکهای ماجرایی و استراتژی است میتوانید قانون را هر طور که دوست دارید تفسیر کنید! با مدیریت پاسگاه پلیس و نیروهایتان باید گزارشهای ارسالی را رسیدگی کنید، مظنونان را بازداشت و بازجویی کرده و با اتخاذ تصمیمهای سختی که در مسیر قصه پیش پایتان قرار میگیرد تلاش کنید تا به زندان نیفتید! ماجراهای بازی در شهری به نام Sharpwood جریان دارد، جایی که مردم همسایههای خود را به اسم میشناسند و فارغ از اینکه سنتها و رسومشان تا چه اندازه میتواند بربرگونه باشد، خیلی وفادارانه به آنها پایبند هستند.

قاچاقچیها، اراذل و اوباش و فرقههای افراطی عجیب و غریب این شهر را خانه خود مینامند و با وجود آنها ناامیدی و خشونت مثل سرطان بین اهالی شهر در حال شیوع است. این وظیفه شما بهعنوان کلانتر جدید است تا شهر را نجات دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها