بررسی اتفاقات شب پرحاشیه

همه معترض بودند!

مراسم انتخاب برترین‌های لیگ، دوشنبه شب انجام شد و نفرات برتر، جوایز خود را دریافت کردند. با این حال مثل هرسال این‌بار هم مراسم با حواشی و البته انتقادات بسیاری از سوی مربیان و بازیکنان همراه بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۹۲

پشت درهای بسته!

بی نظمی و البته دیرشروع شدن مراسم، نخستین اتفاقی بود که حضار را کلافه کرده بود. در حالی که قرار بود مراسم ساعت ۲۱ و 45 دقیقه آغاز شود با این حال در این ساعت حتی درهای سالن برگزاری باز نشده بود تا مهمانان مراسم در سالن مستقر شوند. این وضعیت حتی باعث شده بود مهمانان ویژه این مراسم نیز پشت درهای سالن برگزاری سرگردان شوند.

روشن قهر کرد

پس از این اتفاقات و در نهایت با بازشدن درهای سالن، مهمانان وارد سالن شدند که در این بین، حسن روشن پیشکسوت فوتبال به دلیل اینکه یکی از مأموران سالن او را نشناخت، قهر کرد و از سالن خارج شد. برخورد نادرست با این پیشکسوت باعث شده بود او در صحبتی جنجالی نارضایتی خود را از این اتفاق اعلام کند.

ورود افرا د متفرقه، آزاد!

در شرایطی که این مراسم هرساله میزبان مهمانان غیرفوتبالی نیز هست، اما اینبار حضور افراد غیرفوتبالی که بخش زیادی از افراد حاضر در مراسم را تشکیل میدادند تعجب اهالی فوتبال را در پی داشت.

تقدیر از داوری، چرا اینقدر دیر؟

از جمله نفراتی که اما به نحوه برگزاری مراسم اعتراض داشت، علیرضا فغانی بود. فغانی در گفتوگو با رسانهها گفته بود: درست است برگزاری مراسم این چنینی همواره با نواقصی روبهروست اما باید شأن افراد حفظ شود و شما اگر در بحث جهانی هم نگاه کنید داوران ابتدا بالا میروند و کارشان که تمام شد سپس سراغ تیمها میروند.

حسینی: 2000 کلین شیت کنم، چی؟

سیدحسین حسینی، دروازهبان استقلال که نامزد دریافت جایزه برترین بود، بعد از انتخاب بیرانوند در گفتوگو با رسانهها اعتراض خود را رسما اعلام کرد: نمیدانم چه بگویم ولی شاید امسال باید 2000دقیقه کلینشیت کنم! ضمن اینکه میشد از استقلال نمایندههای بیشتری در این مراسم باشند اما تیم ما همیشه مظلوم است.

انتخابهای سلیقهای یا کارشناسی؟

اما بحث اصلی نفرات برتر لیگ، اعتراض به انتخاب برترینهای لیگ بود. اکثر آنها اعتقاد داشتند این انتخابها کارشناسی شده نیست و اصولا برای این انتخابها، کار کارشناسی انجام نمیگیرد و نکته مهمتر اینکه عملکرد بازیکنان در تیم ملی در این انتخابها تاثیر مستقیم
داشت.

جلال حسینی: دروغ میگویند!

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس نیز انتقاد صریحی به این مراسم و انتخاب نفرات برتر داشت. او تائید کرد: شاید از یکسری جهات با سیدحسین حسینی موافق باشم، چون اینهایی که میگویند کارشناسان نفرات را انتخاب میکنند اصلاً وجود خارجی ندارد. متأسفانه تصمیمگیرندگان انتخابها نفرات دیگری هستند و اینهایی که مراسم را اجرا کردند فقط اجراکننده هستند.

مسلمان: برترینهای جعلی و رابطهای

محسن مسلمان، هافبک تیم پرسپولیس که البته در این مراسم حضور داشت و جزو کاندیدای دریافت عنوان بهترین هافبک بود در نهایت موفق نشد به این مهم برسد و این سرور جپاروف بود که عنوان بهترین هافبک میانی را از آن خود کرد. مسلمان که از این اتفاق ناراحت بود در پایان مراسم صحبتی با رسانهها نداشت اما پس از آن، در پستی اینستاگرامی اعتراض خود را به این انتخابها اعلام کرد.

اعتراض نرم شفر و برانکو

سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس هم اعتراضاتی اگرچه نرم، به این انتخابها داشتند. شفر براین باور بود وحید امیری بازیکن خوبی بود اما از نظر او امید ابراهیمی بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن ایران در جام جهانی بود. نکته جالب دیگر، اینکه با وجود انتخاب وحید امیری بهعنوان مرد سال فوتبال ایران، برانکو رای خود برای این مهم را سیدجلال حسینی اعلام کرد.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها