«ضربه فنی» جلوی دوربین

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی همچنان ادامه دارد. رمضانی از کارگردانان فعال در سینمای کودک و نوجوان است و ساخت فیلم‌هایی چون گنجشکک اشی مشی، فرار از اردو و همبازی را در کارنامه دارد.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۰۵

به گزارش جامجم، همزمان با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضربه فنی»، فاضل نظری مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل فیلمبرداری این فیلم حضور پیدا کردند.

فاضل نظری در گفتوگو با غلامرضا رمضانی کارگردان و سایر عوامل فیلم با قدردانی از سازندگان فیلم «ضربه فنی» گفت: علیرغم تولیدات زیاد فیلمهای سینمایی در کشور، اما کمبود تولید فیلم برای کودکان و نوجوانان کاملاً حس میشود و ما تلاش داریم تا در دور جدید فعالیتهای کانون در حوزه سیاستگذاری، تولید و اکران فیلم کودک و نوجوان یک مسیر تازه و جدید را بر اساس وظایف اصلی خود آغاز کنیم و در اولین گام ساخت دو فیلم «ضربه فنی» و «دوچ» را آغاز کردیم.

غلامرضا رمضانی، کارگردان فیلم «ضربه فنی» نیز با تائید روند جدید کانون پرورش فکری در ساخت آثاری برای کودکان و نوجوانان و درباره آنها گفت: اغلب در آثار سینمایی و هنری از دغدغهها و دلمشغولیهای نسل فعلی کودک و نوجوان غافل میشویم، در حالی که آنها میخواهند بخوبی خودشان را نشان دهند . «ضربه فنی» درباره محمد، شاگرد درسخوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او میشود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا میشود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای آنها به دنبال دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها