در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که از مزایای سایت اینترنتی برخوردارید بدون شک به اهمیت رتبه الکسا در اعتبار را کسب و کار خود واقف می باشید.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۲۰
کاهش رتبه الکسا

راههای متفاوتی برای کاهش رتبه الکسای سایت و افزایش بازدید سایت به صورت با کیفیت وجود دارد.

شیوه های متفاوت دیگری نیز در کنار سایت های افزایش بازدید قابل استفاده هستند مانند استفاده از تبلیغات کلیکی به صورت گسترده در سطح اینترنت.

سایتهای متفاوتی وجود دارند که خدمات افزایش بازدید سایت را ارائه می دهند و شما با هزینه های متفاوت و بازده های متفاوت آن ها رو به رو خواهید بود پس بهتر است سایتی را برای انجام این کار انتخاب کنید که حداقل هزینه و بیشترین راندمان و بازدهی را برای سایت اینترنتی شما به ارمغان آورد.

در نهایت از هر روشی که برای افزایش بازدید استفاده کنید هدف نهایی آن است که رتبه الکسای سایت کاهش یافته و منجر به کاهش رتبه الکسا و افزایش اعتبار سایت گردد.

یکی از بهترین سایت هایی که در حوزه کاهش رتبه الکسا و در نتیجه بالا بردن اعتبار سایت شما و بهبود کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند سایت الکساساز می باشد.

سایت الکسا ساز با کمک بهترین تکنولوژی روز و سیستمی بسیار سریع و با قدرت به کمک بهبود وضعیت سایت شما خواهد آمد و به این ترتیب تاثیر قابل قبولی بر روی وضعیت سایت خواهد گذاشت.

در سایت الکسا ساز از آی پی های گسترده ای در کشور پهناور ایران استفاده می شود.

کاربران این سایت در مدت زمان بسیار کوتاه و تنها در چند روز ابتدایی که از سایت استفاده می کنند شاهد کاهش قابل توجه رتبه الکسای سایت خود خواهند بود.

ضمنا بابت پایدار بودن این روش ها نیز جایی برای نگران بودن وجود ندارد زیرا با کمک تیم برنامه نویسی متبحر و پشتیبانی از سایت هر نوع اصلاحات اعمال شده از طریق سایت الکسا فورا در نظر گرفته شده و اصلاح می گردد در نتیجه سایت الکسا ساز بر اساس آخرین استانداردها به روز می شود تا به شکل پایدار خدمات مورد نظر را به صورت بهینه به کاربران خود ارائه دهد.

برای ساخت تبلیغ در سایت الکسا ساز باید به آدرس اینترنتی alexasaz.com مراجعه نموده و بعد از ثبت نام اولیۀ رایگان در آن، وارد پنل کاربری خود شوید سپس با انتخاب گزینه ثبت سفارش، تبلیغ مورد نظر خود را با توجه به پارامترهای متفاوت که امکان انتخاب تک تک آنها برای کاربر وجود دارد ثبت نمایید.

لازم به توضیح است تمام پارامترهایی که در ابتدا برای تبلیغ خود انتخاب می نمایید قابلیت ویرایش داشته و بنا به نیاز خود در آینده، می توانید آنها را اصلاح نمایید البته در برخی موارد لازم است تغییر خود را توسط تیکت به پشتیبانی سایت اطلاع دهید تا اصلاح مورد نظر برای شما انجام پذیرد مثلاً تغییر دامنه سایت، جزء مواردی است که در پنل کاربری قابلیت تغییر آن نبوده و باید به صورت تیکت از پشتیبانی درخواست تغییر آن مطرح گردد.

هنگام ثبت تبلیغ این امکان وجود دارد تا زمان ماندگاری کاربر در سایت خود را تعیین نمایید که این زمان از ۳۰ ثانیه شروع شده و حداکثر تا ۵ دقیقه یعنی ۳۰۰ ثانیه قابل ارتقا می باشد. پیشنهاد ما برای انتخاب زمان بین ۶۰ تا ۹۰ ثانیه برای هر تبلیغ اینترنتی می باشد.

قابلیت دیگری که امکان تنظیم آن توسط کاربر مهیا می باشد تعداد صفحات بازدید می باشد به این معنا که هر بازدیدکننده چند صفحه از سایت شما را در هر بازدید و هر تبلیغ مشاهده کند تعداد صفحات بازدید از حداقل ۲ تا حداکثر ۶ بار قابل انتخاب شدن می باشد البته اگر تبلیغ شما بیش از ۳۰ ثانیه باشد حداقل باید 3 بازدید را در هر تبلیغ داشته باشید.

در نهایت امیدواریم با مراجعه به سایت الکساساز و مطالعه بیشتر موارد مربوط به آن و ثبت تبلیغ مورد نظر خود، از نتیجه ی کار راضی بوده و باعث بهبود وضعیت کسب و کار خود گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها