جسد حلق‌آویز زن جوان در سرویس بهداشتی خانه‌شان در غرب تهران پیدا شد . پلیس تحقیقات برای شناسایی علت مرگ این زن را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۵۴

به گزارش جامجم، ساعت 17 عصر سهشنبه یکی از ماموران کلانتری 140 باغفیض با بازپرس سجاد منافیآذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک زن جوانی در خانهاش در یکی از محلههای غرب پایتخت خبر داد. ماموران و بازپرس جنایی باحضور در محل مشاهده کردند، جسد زن جوان از سقف کاذب سرویس بهداشتی آویزان شده است. بررسیهای اولیه پلیسی نشان میداد که دو ساعت از مرگ او میگذرد .

شوهر زن جوان مورد تحقیق قرار گرفت و به افسر پرونده گفت: من کارمند یکی از ادارههای تهران هستم. یک سال و نیم پیش با همسرم آشنا شده و ازدواج کردم. اما از چندی پیش اختلاف و درگیریهایمان برسر مسائل مختلف آغاز شد. بعدازظهر دوشنبه دوباره با هم دعوایمان شد. عصبانی شده و از خانه بیرون رفتم. یک ساعت بعد به خانه و تلفن همراه او زنگ زدم که پاسخ نداد.

وی افزود: نگران شده و به خانه بازگشتم که در قفل بود. بسختی در را باز کردم و با ورودم به خانه با جسد حلقآویز شده او در سرویس بهداشتی روبهرو شدم.با توجه به گفتههای این مرد، دستور تحقیقات درباره ابعاد این پرونده آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها