کیانو ریوز شاید تبدیل به یک دلال و سوداگر الماس شود، اما در این حرفه هم هیجان و اکشن او را لحظه‌ای راحت نخواهد گذاشت! بازیگر لبنانی‌تبار سینما در فیلم تازه‌اش «سیبریایی»، با نوع تازه‌ای از ماجراجویی و هیجان روبه‌رو می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۰۹

متیو راس کارگردان فیلم میگوید ریوز در آن، چهره و کاراکتر متفاوتی از خودش به نمایش میگذارد. او یک تاجر آمریکایی است که در کار خرید و فروش الماسهای گرانقیمت و کمیاب است. یکی از کارهای او فروش الماس آبی به خریداران میلیاردر است. این الماسهای کمیاب از روسیه به اروپا و آمریکا منتقل میشوند و فروشندگان اصلی اش، روسها هستند.

ریوز در نقش مرد ماجراجویی به نام لوکاس هیل، راهی یک شهر کوچک در منطقه سیبری روسیه میشود. او که میخواهد الماسهای آبی را بدون واسطه و دلالها خریداری کند، در این شهر با جوانی (با بازی آنا اورالا) آشنا میشود که یک کافیشاپ دارد. اما حضور در شهر، هیل را درگیر یک ماجرای جنایتکارانه دلهرهآور و رومانتیک میکند. فیلمنامه فیلم را اسکات بی اسمیت براساس داستان کوتاهی از استفان هامل نوشته است. ریوز به هالیوود ریپورتر میگوید: «داستان فیلم با حال و هوای تازه اش، تماشاچی را از درام‌‌های دلهرهآور و رمانتیک معمول دور کرده و به یک وادی جدید میبرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها