سید‌جواد هاشمی از مذاکره با اکبر عبدی برای حضور در فیلم سینمایی «تورنادو» خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۲۵

سیدجواد هاشمی کارگردان و تهیهکننده سینما با اشاره به اینکه بزودی فیلم سینمایی «تورنادو» را جلوی دوربین میبرد، گفت: این فیلم سینمایی با توجه به برنامهریزیهای انجام شده، مرداد ماه جلوی دوربین میرود.

او توضیح داد: این روزها مشغول ساخت دکور سفینه هستیم که ساخت چنین دکور عظیمی سخت است. با توجه به اینکه قصه تورنادو بدون زمان و مکان است، نیازمند دکورهای متفاوت هستیم که ساخت آنها از دو ماه پیش آغاز شده است. کارگردان فیلم «پیشونی سفید» با اشاره به اینکه به دلیل شرایط اقتصادی موجود و تغییر قیمتها دچار مشکلاتی شدهاند، بیان کرد: طراحی دکور این پروژه توسط علی شایانفر انجام میشود و دکوراتور پروژه حمید قدیریان است.

به گفته هاشمی، دکور «تورنادو» در ۱۱ کیلومتری شهر تهران در سولهای در پارس الکتریک در حال ساخت است. او ادامه داد: بازیگران نوجوان این فیلم بعد از یک ماه تست، انتخاب شدهاند و در حال تمرین هستند. تعدادی از بازیگران اصلی نیز برای حضور در این پروژه نامزد شدهاند که در حال مذاکره با آنها هستیم. در همین خصوص در حال مذاکره با اکبر عبدی هستیم و احتمال حضور این بازیگر در تورنادو بسیار زیاد است.

جواد هاشمی و اکبر عبدی پیش از این سابقه همکاری با هم را داشتهاند و آنها را به عنوان بازیگر در فیلم «اخراجی ها» ساخته مسعود دهنمکی دیده بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها