به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، شرکت پژوسیتروئن به رویترز گفته است: ایران در سال گذشته میلادی بیش از ۱۲ درصد از کل فروش این شرکت را به خود اختصاص داده بود و خروج از بازار ایران به علت تحریم های جدید آمریکا ، ۲۶ درصد از فروش این خودروساز فرانسوی را در منطقه غرب آسیا کاهش داده است.
این درحالی است که میزان فروش خودروهای شرکت پژو سیتروئن در سال گذشته میلادی در اروپا و جهان به ترتیب ۸.۴ و ۱.۹ درصد رشد داشته است.
شرکت پژو سیتروئن در طی سال های اخیر همواره به دنبال توسعه بازارهای خود در بیرون از اروپا بوده، اما خروج این شرکت از ایران به دلیل تحریم ها و قرارداد خرید شرکت اوپل موجب شده تا وابستگی پژو سیتروئن به بازار اروپا افزایش یابد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» در گفتوگو با رئیس مرکز بینالملل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بررسی کرد
حجتالاسلام طبسی معتقد است تصمیمات امامان (ع) علیرغم ظاهر متفاوت، براساس وظیفه و شرایط زمانه، همگی در مسیر هدایت امت اسلام بوده است
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی بررسی کرد