در این اوضاع و احوال که بازار ثانویه ارز هم راه افتاد، اما کاهش قیمت دلار آن‌قدرها نبود که برخی پیش‌بینی می‌کردند، شرایط کشور در موقعیت قهرمان فیلم «دلم می‌خواد» قرار گرفته و شاید برای همین است که هشتگ‌های مرتبط با موضوع «حرکات موزون» حسابی داغ شده است. مسکن هنوز روی خط گرانی است، خودرو هم دارد همچنان افزایش قیمت می‌دهد، ارز و طلا هم با وجود کاهش جزئی قیمت، همچنان کمیاب به‌شمار می‌روند. در چنین شرایطی شما دلتون می‌خواد چی‌کار کنید؟
کد خبر: ۱۱۵۲۶۸۴

استعفا داده، استعفا نداده؛ حرف و حدیثها درباره تغییرات در کابینه زیاد است. یک دسته رسانهها میگویند که فلان وزیر و معاون میروند، دسته دیگر نظر میدهند که نه، آن یکی وزیر و آن یکی معاون قرار است تغییر کنند. خلاصه نگرانیم در میانه این کشاکشهای مدیریتی، بلایی سر اعضای کابینه بیاید!

گویا برخی خوانندگان بهخاطر اوضاع معیشتی مردم گفتهاند کنسرت برگزار نمیکنند. این خوانندگان محترم و مردمی که سابقه کنسرتهای 200هزار تومانی در کارنامهشان دارند، نگفتهاند خب چرا به احترام اوضاع نامناسب اقتصادی مردم، کمی قیمتهای کنسرتها را پایین نمیآورند تا نشانه احترام به مردم و دغدغهمندی معیشتی باشد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها