همین تازگی در گپ و گفت کوتاهی که به بهانه تصادف مهدی فخیم‌زاده با گوهر خیراندیش در جام‌جم داشتیم، به وضعیت اصغر شاهوردی، صدابردار باسابقه سینمای ایران هم اشاره‌ای کردیم؛ صدابردار فیلم‌هایی چون میکس، لیلا و استشهادی برای خدا که سال 86 و هنگام بازگشت از لوکیشن در تصادفی شدید، دچار آسیب‌دیدگی جدی مغزی و خانه‌نشین شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۸۷

اشرف افشاری، همسر اصغر شاهوردی اخیرا در گفتوگویی به تشریح وضعیت این هنرمند پرداخت.

اشرف افشاری همسر اصغر شاهوردی در گفتوگو با مهر درباره وضعیت جسمانی این صدابردار سینما گفت: حال فیزیکی او همچنان خوب نیست، ولی جلسات فیزیوتراپی را سپری میکند تا از پوکی استخوان و خشک شدن پاها و دستهای او جلوگیری شود.

او افزود: اوایل امسال دکتر احمدی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدار همسرم آمد و قرار شد جلسات گفتاردرمانی برای اصغر شاهوردی طی شود، زیرا این پزشک معتقد بود همسرم کلام دارد و با این جلسات تکلم او میتواند بهتر شود. البته هنوز جلسات گفتاردرمانی آغاز نشده و نمیدانم که چه زمانی آغاز میشود.

به گفته افشاری، حال اصغر شاهوردی به لحاظ روحی خوب نیست، زیرا او تنها در خانه مانده است و این باعث شده افسرده شود.

او بیان کرد: شاهوردی با من هم ارتباط کلامی ندارد اما میتواند منظورش را به من بفهماند. برای مثال وقتی گرسنه است با ایما و اشاره این موضوع را به من میفهماند. من همیشه امیدوارم هرچه زودتر حال او بهبود پیدا کند یا دستکم بتواند تکلم خود را به دست بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها