بمب نقل و انتقالاتی در NBA

پادشاه در قلمرو لیکرز

در روزهایــــــــــی کــــه بازی‌هــــــــای جام‌جهانـــــــی روســـــــــیه به خبر نخست ورزشی تمام رسانه‌های دنیا تبدیل شده است، خبری از لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) منتشر شد که بسیاری از نگاه‌ها را به سمت حرفه‌ای‌ترین لیگ بسکتبال دنیا کشاند.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۳۳

بعد از اینکه لبرون جیمز یا همان پادشاه بسکتبال با کلیولند نتوانست به قهرمانی NBA برسد، خودش را بازیکن آزاد اعلام کرد. این فوق ستاره آمریکایی یک تنه کلیولند را به فینال رساند، اما نتوانست برابر ستارههای گلدن استیت خودی نشان دهد و در قهرمانی ناکام ماند. بعد از آنکه کوین دورانت، ستاره دیگر لیگ NBA قراردادش را با گلدن استیت تمدید کرد، لبرون جیمز هم روز گذشته تیم جدیدش را انتخاب کرد. جیمز که سه دوره قهرمانی در NBA را تجربه کرده، با جدایی از کلیولند کاوالیرز با لسآنجلس لیکرز برای عقد قراردادی چهار ساله به ارزش 154 میلیون دلار به توافق رسید.

ستاره چند فصل اخیر کلیولند با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: از نورثایست اوهایو به خاطر چهار فصل باورنکردنی تشکر میکنم. کلیولند همیشه خانه من خواهد بود. جیمز 33 ساله به لسآنجلس لیکرزی پیوست که 16 عنوان قهرمانی در رقابتهای NBA دارد که آخرین آن به سال 2010 بازمیگردد، اما این تیم در سالهای اخیر دچار افت شده و جایی در بین مدعیان نداشته است.

پس اعلام این خبر، زلاتان ابراهیموویچ ستاره کهنه کار فوتبال دنیا که در حال حاضر در تیم لس آنجلس گلکسی بازی میکند، با این جمله که « لسآنجلس حالا یک خدا و یک پادشاه دارد» به لبرون جیمز برای حضورش در لیکرز تبریک گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها