ابوالحسن داوودی، اکران افتتاحیه جدیدترین فیلمش هزارپا را با آرزوی سلامت مهدی فخیم‌زاده (کارگردان و بازیگر) که این روزها در بیمارستان بستری است، به او تقدیم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۷۹

مراسم اکران خصوصی و افتتاحیه فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی شامگاه شنبه (9 تیر) با حضور جمع کثیری از هنرمندان و مردم در سالن اصلی برج میلاد در حالی برگزار شد که این کارگردان؛ نمایش افتتاحیه فیلمش را با آرزوی سلامت مهدی فخیمزاده به این هنرمند که این روزها به دلیل سانحه در بیمارستان بستری است، تقدیم کرد و در ادامه با حضور مهران مدیری از رضا عطاران تقدیر شد.

ابوالحسن داوودی کارگردان هزارپا در سخنانی گفت: ۱۸سال بود فیلم کمدی نساخته بودم. از سی و چند سال پیش که کار سینما را شروع کردم، احساس میکردم فیلم کمدی قدر لازم را ندارد در حالی که بیشتر مردم با آن ارتباط برقرار میکنند.

به گزارش سینما دیلی، در بخشهای دیگر مراسم افتتاحیه فیلم هزارپا سارا بهرامی، مهران احمدی و جواد عزتی به عنوان بازیگران این فیلم روی صحنه آمدند و سخنانی را مطرح کردند.

سارا بهرامی در سخنان کوتاهی گفت: چند وقت پیش (جشنواره فیلم فجر) روی این سن گفتم؛ هیجانزدهام. الان هم میگویم برای نمایش این فیلم امشب هیجان زیادی دارم.

علاوه بر رضا عطاران و جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی و... در فیلم هزارپا بازی میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها