عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

ضرورت ایجاب می کند تا تیم اقتصادی فعال و کار بلد وارد میدان شود

محمد محمودی شاه نشین عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:ضرورت ایجاب می کند تا یک تیم اقتصادی فعال و کار بلد وارد میدان شود و رئیس جمهور هر چه سریعتر درکابینه خود تجدید نظر کند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۴۲
ضرورت ایجاب می کند تا تیم اقتصادی فعال و کار بلد وارد میدان شود

به گزارش جام جم آنلاین نماینده شهریار و عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه ریشه همه مشکلات اقتصادی کشور به خارج از کشور بر نمی گردد بلکه به داخل و ضعف مدیریت هم مربوط می شود تاکید کرد :تیم اقتصادی دولت باید ترمیم شده و تغییرکند و اکثر نمایندگان مجلس هم همین نظر را دارند.

نماینده شهریار افزود: مثلث اقتصادی دولت از جمله بانک مرکزی ، وزیر اقتصاد و دارایی وسازمان برنامه و بودجه نتوانستند برنامه ریزی اقتصادی مناسبی برای کشور داشته باشند و باید حتما تغییر کنند، چون مثلث فعلی اقتصادی دردی را از مشکلات کشورحل نکرده و برای حل معضلات راه کاری علمی و عملی ندارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت:باید حتما مشکلات اقتصادی کشور از راه های مختلف و برنامه ریزی های متفاوت علاج شود و تیم اقتصادی فعلی فکر می کند که چون دیگران چوب لای چرخش می گذارند و شرایط دنیا و مباحث تحریم ها مشکل‌آفرین شده، راهی جز این ندارد که به صورت روزانه مشکلات را حل کند تا فرجی حاصل شود.

محمودی شاه نشین با بیان اینکه قطعاً این راه و روش پاسخگوی شرایط اقتصادی کشور نیست افزود:امروز وضعیت کشور شرایط مناسبی را ندارد و اقتصاد آن قدر با مشکل مواجه شده که مردم معترض شده اند لذا دولت باید از طرف تیم اقتصادی خود ایده، فکر و نسخه جدیدی داشته باشد تا از این بحران خارج شویم.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید چندین تیم اقتصادی زبده را بکار بگیرد تا از بحران های دشمن که در مورد کشور طراحی شده عبور کنیم گفت:مجلس از تغییرات در کابینه استقبال می‌کند، چون مجلس هم تحت فشار است و اگر بخواهیم آبروی کشور را حفظ کنیم باید به نیروهای کار آزموده و متخصص روی بیاوریم.


نماینده شهریار با بیان اینکه فرصت برای تغییر در کابینه وجود دارد و هنوز دیر نشده گفت: مردم اگر ببینند تبعیض و بی عدالتی وجود ندارد و برنامه های دولت خودخواهانه نیست بدترین شرایط را تحمل می کنند اما اگر بدانند تعلل و خود خواهی در اداره کشور وجود دارد همراهی با مشکلات نخواهند کرد.

عضو فراکسیون امید در خصوص استیضاح وزرای اقتصادی گفت: وقتی از استیضاح صحبت می شود ذهن برخی افراد به سمت باج خواهی می رود من هنوز روی استیضاح وزرا فکر نکردم اما معتقدم رئیس جمهور باید کابینه را ترمیم کند.البته استیضاح یک روش نهایی برای بر کناری وزرای نا کار آمد است ولی ما می‌خواهیم اختلاف و یا جنگ و گریزی بین مجلس و دولت وجود نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها