اشکان دژاگه: مقابل مردم ایران مسئولیم

ما یک سوپر تیم هستیم

اشکان دژاگه کاپیتان اول تیم ملی در دو بازی اخیر تیم ملی در جام جهانی روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته است اما لام تا کام حرفی نزده.با او درباره بازی امشب حرف زدیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۹۰

اشکان امروز همه از رونالدو میگویند. اینکه پرتغال رونالدو دارد و ...

نمیشود اینطوری گفت. رونالدو خیلی بازیکن خوبی است، خیلی با کیفیت است اما... خود من همیشه دوست دارم جلوی ستارهها بازی کنم. بازی مقابل رونالدو هم خیلی قشنگ است. ولی یک چیز را فراموش نکنید ما قرار است با تیم پرتغال بازی کنیم. اصلا به چیز دیگری فکر نمیکنیم. اصلا به لیست پرتغال نگاهی نمیکنیم. فقط به این فکر میکنیم که آنها را شکست دهیم و از گروه خود بالا برویم.

در این دو بازی روی نیمکت ذخیرهها بودی. اما اعتراضی نکردی.

چرا باید اعتراض کنم. مگر مهم نتیجه گرفتن تیم نیست؟پس دلیلی وجود ندارد که بگوییم اشکان باید داخل زمین باشد فلان بازیکن. مهم این است که تیم موفق باشد.

به نظرت ایران تا اینجای کار توانسته انتظارات را برآورده کند؟

جام جهانی یک تورنمنت بزرگ و پر از استرس و فشار است. اینکه 80، 90 میلیون ایرانی از تو انتظار داشته باشند، از یک طرف به تو انگیزه میدهد و از طرف دیگر مسئولیتها را سنگینتر میکند. شما میبینید که در مرحله گروهی پنج، شش تا گلبهخودی زده شده که اینها همه به خاطر فشار و استرس بوده که روی بازیکنان بوده است. طبیعی است هر بازیکنی که بتواند این شرایط را کنترل کند، میتواند شرایط بهتری داشته باشد. من و همه دوستانم تلاش مان این است تا انشاءا... بتوانیم در بازی پرتغال بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشیم.

نکتهای که وجود دارد این است که همه چشم انتظار سورپرایز کی روش هستند. بخصوص اینکه میگویند او خیلی خوب پرتغال را میشناسد.

خب ترکیب تیم ما هیچوقت ثابت نیست. رقابت در بین بازیکنان خیلی زیاد است. به نظر من شرایطی که تیم ملی ما را از تیمهای دیگر متمایز میکند، این است که ما کار گروهی میکنیم. همانطور که آقای کیروش همیشه میگویند، همه کارهای ما کار گروهی است و ما یک سوپرتیم هستیم و دوست داریم با هم کارهای بزرگ کنیم و میتوانیم. به خاطر انگیزهای که کادر فنی و آقای کیروش به بچهها میدهند و آن مسئولیتی که بچهها در مقابل این همه ایرانی در سراسر دنیا روی دوششان است تیم ما همیشه یک سوپر تیم بوده است. وقتی شما چنین چیزهایی را احساس کنید حاضرید جانتان را در زمین مسابقه بدهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها