لیگ ملت‌های والیبال، این بار به میزبانی ایران

فقط برای اعاده حیثیت

ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال.بازی‌های دور آخر این رقابت‌ها و این بار ایران میزبان است اما چه سود؟ حالا همه بازی‌ها حیثیتی است و برای این‌که شاگردان کولاکوویچ حداقل بالاتر از ژاپن قرار بگیرند باید همه توان خودشان را بگذارد. حریفان ایران در این مرحله کره جنوبی، بلغارستان و آلمان هستند.سه تیمی که عملا شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارند و باید گفت که همه برای اعاده حیثیت خواهند جنگید.در تب جام جهانی فوتبال و در شرایطی که جو کشور کاملا ورزشی است به قول هواداران تیم ملی: «حالا والیبال هم می‌چسبد.»
کد خبر: ۱۱۴۸۹۸۱

وقتی حریفان زودتر از ما به ایران رسیدند!

دو تیم کرهجنوبی و بلغارستان برای حضور در رقابتهای لیگ ملتهای والیبال به تهران رسیدند. کاروان کرهجنوبی ساعت 10 صبح دیروز با استقبال مسئولان فدراسیون به تهران رسید و بعد از استقرار در هتل المپیک، یک جلسه تمرینی نیز در این روز برگزار کردند.تیم ملی بلغارستان هم ساعت 13:50 وارد تهران شد و بعد از استقبال مسئولان فدراسیون راهی هتل محل اقامت خود شدند و در نوبت عصر یک جلسه تمرینی نیز برگزار کردند.جالب اینجاست که دو تیم ایران و آلمان ساعت 21:30 به تهران رسیدند تا چهار تیم این گروه در هفته پنجم مسابقات، برای شروع این هفته از دیدارها آماده شوند.

ایران و کرهجنوبی؛ نبرد آسیایی برای حیثیت

کرهجنوبی فقط یک پیروزی در لیگ ملتها بهدست آورده است و ایران 4 پیروزی. کره در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد و ایران در رده سیزدهم است.بدون شک نبرد سنتی بین دو قطب والیبال آسیا میتواند حساس باشد،به خصوص اینکه در این سالهای اخیر همواره ایران در صدر آسیا بوده و گوی سبقت را از تیمهایی مثل کره و ژاپن ربوده است. بازی ایران و کرهجنوبی روز جمعه ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

میتوان چندم شد؟

در خوشبینانهترین حالت تیم ملی ایران اگر موفق به شکست دادن هر سه حریف خودش شود میتواند سه امتیاز دیگر بگیرد، یعنی سه برد!با این اتفاق ایران به امتیاز 7 برد میرسد و اگر تیمهای بالای سری آن همه بازنده باشند ایران میتواند به جایگاه هفتم برسد که البته این فرض محال است.

با همه این شرایط در این مرحله دو تیمی که ایران با آنها بازی دارند در جدول ردهبندی بالای سر ملیپوشان ما هستند. اگر ایران موفق شود هم بلغارستان و هم آلمان را شکست دهد و مقابل کره هم به برتری برسد در خوشبینانهترین حالت میتواند جایگاه دهم را در لیگ ملتها به دست بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها