مدارس تیزهوشان، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان یا سمپاد ، یکی از معاونت‌های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان است.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۲۳
ثبت نام مدارس تیزهوشان

متقاضیان ثبت نام و پذیرش مدارس تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم ملزم به دارا بودن شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 97 و شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 می باشند.

پیرو تغییرات اخیر در نحوه پذیرش دانش آموزان هفتم ، آزمون ورودی مدارس در مقطع هفتم حذف شد و داوطلبان برای تحصیل در این مدارس در آزمون سنجش هوش شرکت خواهند نمود.

ثبت نام مدارس تیزهوشان 97

متقاضیان ثبت نام مدارس تیزهوشان باید از طریق سایت تیزهوشان و به وسیله رمز عبور سامانه همگام مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.

ثبت نام تیزهوشان به دلیل استقبال زیاد دانش آموزان و والدین برای تحصیل در مدارس تیزهوشان به علت کیفیت و سطح آموزشی بالای این مدارس، هر ساله با برگزاری آزمون هماهنگ در سراسر کشور ، برای شناخت استعداد های برتر از میان دانش آموزان در دو پایه تیزهوشان ششم ابتدایی و تیزهوشان نهم به دهم برای ورود به مدارس تیزهوشان (استعداد درخشان یا سمپاد) انجام می شود. برای انجام ثبت نام مدارس تیزهوشان کلیک نمایید.

تاریخ و زمان ثبت نام تیزهوشان 97

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98، برای داوطلبان آزمون ورودی نهم به دهم و ششم به هفتم محدود می باشد و دانش آموزان می توانند در زمان تعیین شده جهت ثبت نام به سایت تیزهوشان مراجعه نمایند. توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت نام خود را به لحظات آخر موکول ننمایند و در اولین فرصت ثبت نام نمایند. برای اطلاع از زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم بر روی لینک سایت ما در بالای متن کلیک کنید.



تاریخ و زمان اعلام نتایج تیزهوشان 97

زمان اعلام نتایج مدارس تیزهوشان و انتشار دفترچه ثبت نام تیزهوشان 97-98، پذیرفته شدگان دبیرستان های دوره اول متوسطه (هفتم) و دوره دوم متوسطه (دهم)، بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی خواهد شد.

نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد و داوطلبان باید به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند.

برای اطلاع از منبع اطلاع رسانی نتایج آزمون و زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان بر روی ثبت نام مدارس تیزهوشان کلیک نمایید.

ثبت نام مدارس تیزهوشان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها