لیونل مسی پنالتی مقابل ایسلند را از دست داد تا تیمش در اولین بازی تنها یک امتیاز کشب و کند و بار دیگر پیکان انتقادها به سمت اعجوبه آرژانتینی نشانه برود. خودش در مورد از دست دادن آن موقعیت گفت: بسیار ناراحت هستم که ضربه پنالتی‌ را از دست دادم. با گل کردن آن توپ وضعیت ما بسیار بهتر می‌شد. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بر این باور هستم که شایسته پیروزی بودیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۱۸

در این میان بازیکنان و سرمربی تیم بعد از بازی به حمایت از شماره 10 آرژانتین پرداختند. خورخه سمپائولی که خودش بعد از بازی مورد هجوم مردم در شبکههای مجازی قرار گرفت، گفت: من نگران هستم اما به این خاطر که در بازی اول نتوانستیم پیروز شویم نه به خاطر پنالتی مسی. مسی بازیکن مهمی برای ما است و از داشتن او خوشحالیم. مسی کار بسیار سختی در این بازی داشت چون ایسلند با نفرات زیاد دفاع میکرد و او فضای خالی در اختیار نداشت.

سرخیو آگوئرو، هم بازی لیونل مسی و دوست صمیمیاش به حمایت از این بازیکن پرداخت و گفت: مسی یک انسان است و طبیعی است که اشتباه داشته باشد. باید به حمایت از این بازیکن پرداخت، چرا که یک بازیکن بزرگ همچنان که روز خوب دارد روز بد هم دارد. مسی توانایی بسیار بالایی دارد. به خوبی میدانیم که او میتواند در هر دیداری ناجی ما باشد. امیدوارم که در دیدار برابر کرواسی روز مسی باشد. مارادونا نیز که تماشاگر بازی آرژانتین و ایسلند در ورزشگاه بود، بعد از بازی در پیامی گفت: در جامجهانی ۱۹۹۰ شروع بسیار بدی داشتیم و برابر کامرون تن به شکست دادیم اما روحیه خود را از دست ندادیم و توانستیم به فینال راه پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها