افتخارآفرینی دختران بسکتبال: بعد از افتخارآفرینی بانوان فوتبالیست کشورمان، این‌بار نوبت دختران بلند قامت تیم ملی بسکتبال کشورمان بود که با حفظ تمام ارزش‌ها و الگوسازی حجاب اسلامی در مسابقات جام جهانی بدرخشند. در همین زمینه سعیده علی، بازیکن با‌تجربه تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره ایران بر‌اساس رده‌بندی که در مسابقات جام جهانی فیلیپین انجام شد، رتبه نهم امتیازآورترین بازیکن جام را به خود اختصاص داد تا جزو ده بازیکن برتر جهان قلمداد شود.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۱۲

این بازیکن در چهار مسابقهای که برای ایران در جامجهانی بسکتبال سهنفره بانوان در فیلیپین به میدان رفت 23 امتیاز بهدستآورد که نشان از توانایی بالای این دختر ایرانی و موفق دارد.

انتقام سخت: فکرش را بکنید، مدتهای زیادی خانه و سرزمین تان زیر سلطه داعشیان بوده باشد، نزدیک ترین افراد زندگی تان توسط آنها کشته شده باشند و حالا پس از پیروزی باید اجساد این موجودات نفرت انگیز را هم از دل خانهها بیرون بیاوری. این کاری است که یک دختر جوان عراقی به نام سرور الحسینی، به عنوان امدادگر هر روز در حال انجام آن است. الحسینی در این باره گفت: من خواهرم را از دست دادم اما او دست کم یک قبر دارد که میتوانم به آن سر بزنم، اما در میان جمع آوری اجساد مردم عادی، جمع کردن اجساد تروریستها نیز به دست من که هر از گاهی به آنها روی زمین برمیخورم، سختترین انتقام از آنها خواهد بود.

فیلم تازه خانم کارگردان: پوران درخشنده از موفقترین کارگردانان زن سینمای ایران است. او را با فیلمهای درخشانی بهخاطر میآوریم که دغدغهاش خانواده و آســــیبهای اجتماعی است.

حالا خانم درخشنده آستین بالا زده و برای ساخت فیلم «هیس! پسرها فریاد نمیزنند» مجوز گرفته است.

درخشنده توضیح داد: قبل از اینکه فیلم «هیس!‌دخترها فریاد نمیزنند» را بسازم، قصد داشتم «پسرها گریه نمیکنند» را بسازم که شرایط آن مهیا نشد، اما با توجه به درخواستی که ازسوی مخاطبان زیادی داشتم، میدانستم باید حتما برای این موضوع کاری انجام دهم و پس از آن هم حادثه تلخ یکی از مدارس پسرانه تهران رسانهای شد که نیاز به تولید این فیلم را بیشتر نشان داد و بار سنگینی را روی دوشم گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها