عملیات محرمانه جان‌سینا

یکی دیگر از نوول‌های موفق و پرخواننده رابرت لودلوم تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود. نوول اکشن و ماجراجویانه «جیسن کارآگاه» را کمپانی یونیورسال خریداری کرده و از حالا معلوم است که قصد دارد آن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار سینمایی کند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۱۵

همکاری مشترک قبلی لودلوم و یونیورسال، مجموعه فیلم موفق و پرفروش «جیسن بورن» بود. مدیران کمپانی یونیورسال، موفقیت مشابهی را برای جیسن کارآگاه پیشبینی میکنند. اما مت دیمون که با بازی در جیسن بورنها به شهرت زیادی رسید، با پروژه تازه همکاری نخواهد داشت. کمپانی یونیورسال برای کار جدید خود، تیم دونفره دواین جانسن (معروف به راک) و جان سینا را انتخاب کرده است. هر دوی این بازیگران ورزشکار، از دنیای مسابقات کشتی کج وارد حرفه سینما شدند، اما داستان نوول لودلوم ارتباطی به دنیای ورزش و کشتی کج و مسابقات آن ندارد. این نوول هم مثل بقیه کارهای نویسندهاش، در دنیای جاسوسی و فعالیتهای مربوط به آن سیر میکند.

قرار است جان سینا در نسخه سینمایی داستان لودلوم، نقش کاراکتر پل جیسن را بازی کند. جیسن افسر سابق نیروی دریایی است که حالا بهعنوان مشاور امنیتی، با نیروهای دولتی همکاری میکند. اما زمانی که یک عملیات مهم و محرمانه ضدجاسوسی در مسیر غلطی میافتد، خود جیسن به صورت طعمه و شکار اصلی همکاران سابقش درمی آید. داستان آشنایی است نه؟! خط اصلی داستان مجموعه فیلم جیسن بورن هم تقریبا همین بود! اما نقش دواین جانسن در این فیلم چیست؟ هیچ! او جلوی دوربین فیلم ظاهر نخواهد شد. البته قرار بود او نقش اصلی فیلم یعنی پل جیسن را بازی کند، اما جدول کاری شلوغ و پرمشغله این بازیگر، او را مجبور به انصراف از بازی در آن کرد. به جای آن، او به کمپانی یونیورسال پیشنهاد داد جان سینا را برای این نقش انتخاب کنند.

علت این که چرا راک از ابتدا در جریان تولید و ساخت فیلم بود و پیشنهاد بازیگر جایگزین را داد، این است که او یکی از تهیهکنندگان اصلی جیسن کارآگاه است. امتیاز برگردان سینمایی داستان نوول لودلوم را او و کمپانی یونیورسال به صورت مشترک خریداری کردند. احتمالا روح لودلوم هم از این که راک نقش کاراکتر جیسن را بازی کند، بسیار خوشحال و هیجانزده میشد! بازیگر این روزها سخت درگیر کار بر روی قسمت دوم «جومانجی» و «اسکای کراپر» است و چند پروژه مهم دیگر (و از جمله قسمت جدید «سریع و آتشی») را هم در دست تولید دارد. در یک کلام، راک فعلا وقت سرخاراندن هم ندارد و فقط میتواند بهعنوان مدیر تولید با جیسن کارآگاه همکاری کند. برای کارگردانی این اکشن دلهرهآور و ماجراجویانه، جیمز واندربیلت انتخاب شده است. سازنده اکشن موفق «سقوط کاخ سفید» فیلمنامه جیسن کارآگاه را با همکاری آکیوا گلدزمن (پای ثابت پروژههای پرسروصدای کمپانی یونیورسال) مینویسد. زمان شروع کار تولید فیلم هنوز مشخص نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها