یک راه‌بلد خوش سلیقه

Lonely Planet یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان محتوا در جهان در زمینه گردشگری است. در واقع کم پیش می‌آید که شما قصد سفر به مکان یا شهر و کشوری را داشته باشید که لونلی پلنت قبلا پایش به آنجا نرسیده و یک مستند از آن تهیه نکرده باشد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۷۶

حالا این تیم محبوب در بین توریستها، یک شبکه اجتماعی برای علاقهمندان به سفر با نام Trips عرضه کرده است. شما در Trips با توجه به یک مکان باید عکس و نوشته منتشر کنید. Trips یک شبکه اجتماعی مکان محور است، اما نکته جالب این است که بتازگی به عنوان اپلیکیشن منتخب ماه شرکت اپل نیز انتخاب شده و در صفحه اول اپاستور قرار گرفته است. شما میتوانید با توجه به کشورهای مختلف عکسها و مقاصد را دنبال کنید، توریستهای مختلف را دنبال کرده و در کنار اینها خودتان هم فعالیت کنید. شما میتوانید یک تا هرچند عکس و مکان که خواستید را در یک پست ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. نحوه نمایش پستها در Trips ترکیبی از استوری و پستهای عادی اینستاگرام است. البته با این تفاوت که خبری از ویدئو در آن نیست و فقط عکس و متن و موقعیت مکانی حرف اول و آخر را میزند.

همسفر تلفنی

اپلیکیشن «سفرگردی»، عصای دست کاربران ایرانی اهل سفر است، بخصوص اگر در این مساله آماتور و در ابتدای کار به حساب بیایند. سفرگردی یکی از ابزارهای کارآمد برای کسب اطلاعاتی درباره شهر مقصد مانند مکانهای تفریحی، جاهای مهم و رستورانهای خوب آن شهر است. اپ سفرگردی یک نقشه کامل گردشگری ایران در اختیارتان قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این اپ اطلاعات سفر را به صورت موضوعی یا شهر به شهر دریافت کنید. با یک بررسی نه چندان عمیق میتوان گفت سفرگردی فهرست جاذبههای گردشگری سراسر کشور را در خود جای داده است. همچنین اپلیکیشن سفرگردی امکان جستوجوی نزدیکترین نقاط را هم به شما میدهد و میتوانید در طول سفر برای پیدا کردن جاهای دیدنی، رستورانها و… از آن استفاده کرده و مسیر رسیدن به آنها را دریافت کنید. علاوه بر این شما میتوانید به اطلاعات اپ سفرگردی روی سرویس وب نیز دسترسی داشته باشید.

چکش قهرمان

بازی اندرویدی «خُردش کن» یک بازی سرگرم کننده و رکوردی است. شما در این بازی در نقش یک فنی کار وارد ماجرا میشوید. یک نجار، معدنچی یا هیزمشکن و… . وظیفه شما در این بازی این است که هرچه جلوی دستتان میآید را خرد کنید. برای این کار باید از ابزارهای مختلفی مانند اره، چکش، تیشه یا تبر استفاده کنید. هرچقدر این کار را با سرعت بیشتری انجام دهید، میتوانید رکوردهای بالاتری برای خود ثبت کنید. در بازی فارسی زبان خردش کن میتوانید رکوردهای خود را با دیگر کاربران هم مقایسه کرده و برای به دست اوردن رکوردهای بالاتر تلاش بیشتری کنید. به دست آوردن امتیازات بالاتر به شما کمک میکند ابزارهای بهتری برای ادامه بازی دریافت کرده و بتوانید رکوردهای بالاتری ثبت کنید. خردش کن قوانین بسیار سادهای دارد، اما رفته به رفته شما را درگیرتر میکند و سرعت عمل و دقت بالاتری از شما میخواهد.

گهوارهای برای کودک

همانطور که از نام این اپ فارسی زبان مشخص است، اپلیکیشن «گهواره» برای کسانی است که میخواهند پدر و مادر بهتری باشند. شما در این اپ در کنار دیگر والدین، بهترین روشهای تربیت و مراقبت از کودک را یاد میگیرید. میتوانید با والدین کودکانی که در گروه سنی فرزند شما قرار دارند، ارتباط برقرار کنید و تجربیاتتان را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این شما میتوانید برای پاسخ به سوالهایتان از پیامهای مشاوران اپ گهواره استفاده کنید. در بخشی از گهواره متناسب با سن کودکتان میتوانید از سه ابزار بازی، تغذیه و خواب استفاده کنید تا در مورد این سه مورد انتخاب درستتری داشته باشید. گهواره، نگرانیهای پدرانه و مادرانه شما را کاهش میدهد و میتوانید در این شبکه اجتماعی، نگرانیهایتان را بررسی کنید تا متوجه شوید هر مسالهای برای کودکتان خطرناک است یا خیر؟

بولینگ با طعم فستفود

میخواهیم سبک جدیدی از بازی محبوب بولینگ را تجربه کنیم.

Kingping Bowling یک بازی رکوردی فوقالعاده جذاب است که شما را به یک بازی بولینگ، اما متفاوت از بازیهای رایج دعوت میکند.

قوانین بازی بسیار راحت است. شما باید با لمس صفحه یک توپ بولینگ را به سمت جلو هدایت کنید.

میلههای پیشرویتان را بزنید و از موانع دوری کنید. البته این موانع چیزهایی مثل منوی رستوران، لیوان نوشابه و چیزهایی از این شکل است. بازی با ادامه مسیرتان سختتر میشود. سرعت بازی رفته رفته بالا میرود و موانع به حرکت در میآیند. هرچقدر سرعتعمل شما بیشتر باشد و حرکت موانع را بهتر پیشبینی کنید، میتوانید رکوردهای بیشتری ثبت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها