سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار انتحاری و تروریستی امروز در نزدیکی محل برگزاری گردهمایی صدها تن از علمای افغانستان که دهها کشته و مجروح برجای گذاشت را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۵۱
ایران انفجار انتحاری در افغانستان را محکوم کرد

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار انتحاری و تروریستی امروز در نزدیکی محل برگزاری گرهمایی صدها تن از علمای افغانستان که دهها کشته و مجروح برجای گذاشت را به شدت محکوم کرد.

قاسمی اظهار داشت: در روزی که علمای همه بلاد افغانستان گردهم آمده بودند تا درباره صلح در افغانستان و محکومیت ترور و خشونت در این کشور گفتگو کنند دستان پلید تروریست های جنگ طلب جنایتی دیگر آفرید تا ندای حق طلبانه و صلح خواهی عالمان دین از سرتاسر این کشور که پیام انسانیت، رحمت و شفقت و مبارزه با خصومت و خشونت و تروریسم و اقدامات انتحاری، به گوش مردم افغانستان و سایر ملل نرسد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان ضمن ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده قربانیان این جنایت هولناک، صلح پایدار در افغانستان را در گرو وحدت و هوشیاری دولت و ملت افغانستان از همه اقوام و مذاهب خواند تا بتوانند از این دوران نا خواسته و پر آشوب و پر تلاطم عبور نمایند. جمهوری اسلامی ایران چون همیشه در کنار دولت و ملت دوست و همسایه خود افغانستان برای هرگونه یاری و همراهی و کمک به بازگشت آرامش و امنیت خواهد ایستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها