شاید از نظر خیلی از کاربران، دستبندهای تندرستی چندان کاربردی و به دردبخور نیستد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۵۵

در واقع این گجت پوشیدنی نه امکانات ساعتهای هوشمند را در اختیارتان قرار میدهد و نه میتواند نقش دستیار را برای گوشی هوشمندتان به صورت کامل ایفا کند، اما اگر فقط چند روز تجربه کار با این دستبندها را داشته باشید، متوجه میشوید که میتواند روی سلامتی و تندرستی شما تاثیر مستقیم داشته باشد. به طوری که تعداد قدمهای روزانه برایتان مهم و کالریهایی که سوزاندهاید به رکورد تبدیل میشود که در روزهای بعد به فکر شکستن آنها هستید. دستبندهای هوشمند به فعالیتهای روزانه شما معنا میبخشد و هر حرکت و تلاش شما را با اعداد اندازهگیری میکند. پس اگر شما هم به فکر ثبت رکوردهای جدید هستید با نبض بازار این هفته همراه شوید.

راند اول

مقایسه این هفته کلیک را از نام آشناترین برند موجود بین سه محصول پیشنهادی، یعنی دستبند هوشمند سونی مدل SWR12 شروع میکنیم. این گجت پوشیدنی، مخصوص کسانی است که چندان علاقهای به این ابزارهای تکنولوژی ندارند و به نوعی این دستبندهای دیجیتال تیپشان را خراب میکند. SWR12 با همین هدف در سادهترین حالت ممکن طراحی شده و به عنوان یک دستبند ساده بدون هیچ چراغ ثابت و صفحه نمایش و دکمه مشخصی روی دست شما قرار میگیرد. البته این مساله کمی کار با آن را سخت میکند و شما فقط روی گوشیتان به اطلاعات و وضعیت آن دسترسی دارید. این دستگاه از دو حسگر شمارشگر ضربان قلب و شتابسنج استفاده میکند و توانایی محاسبه میزان کالری مصرفی شمارش قدمهای شما را هم دارد. باتری این دستبند بین دو تا پنج روز روشن میماند.

راند دوم

محصول دوم یک دستبند هوشمند از شرکت غول چینی یعنی شیائومی است. دستبند هوشمند شیائومی مدل Mi Band‌2 از بیشتر جهات شبیه محصول سونی است. با این تفاوت که یک صفحه نمایش کوچک روی این دستبند کار شده است. حسگرهای این دستبند مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، همان شمارشگر ضربان قلب و شتابسنج هستند که قابلیتهایی مانند شمارش گامها، محاسبه مسافت طی شده، محاسبه کالری مصرف شده و پایش وضعیت خواب را در اختیار شما قرار میدهند. شیائومی ادعا میکند دستبند نسل دومش تا 20 روز احتیاجی به شارژ نخواهد داشت که میتوان از آن به عنوان برگ برنده این دستگاه یاد کرد.

راند سوم

شاید نام شرکت فیتبیت چندان برایتان آشنا نباشد، اما این شرکت یکی از اصلیترین بازیگران بازار ابزارهای تکنولوژی در زمینه سلامتی و تناسب اندام است. در میان دستبندهای محبوب این شرکت ما سراغ مدل Alta رفتیم. دستبند هوشمند فیت بیت مدل Alta طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد و از دومحصول دیگر ظریفتر به نظر میرسد. صفحه نمایش 1.4 اینچی دستگاه نیز به بهترین شکل به دستبند متصل شده، اما با وجود همه اینها و البته قیمت بالاتر، این دستبند فقط به حسگر شتابسنج مجهز است. از قابلیتهای این محصول میتوان به شمارش گامها، محاسبه مسافت طی شده، محاسبه کالری مصرف شده و پایش وضعیت خواب اشاره کرد. باتری این دستگاه نیز پنج تا هفت روز جواب کار شما را خواهد داد.

آرش جهانگیری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها