کارشناسان پزشکی قانونی بعد از دو ماه از مرگ مشکوک زن 80 ساله در خانه‌اش نظر دادند او بر اثر خفگی جان باخته و به احتمال زیاد به قتل رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۰۷

به گزارش جام‌جم، اوایل فروردین امسال یکی از ماموران اداره جرایم جنایی تهران با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک زن 80 ساله‌ای در خانه‌ای در شرق تهران خبرداد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زن سالخورده آغاز شد‌. تحقیقات اولیه از خانواده وی نشان می‌داد که پیرزن ناراحتی قلبی داشته و احتمال می‌دهند او سکته کرده است.

با توجه به مشکوک بودن مرگ او، بازپرس جنایی از کارشناسان پزشکی قانونی خواست تا درباره علت مرگ پیرزن اعلام نظر کنند. آنها بعد از گذشت دو ماه از مرگ زن 80 ساله دو روز پیش نظر دادند که آثار کبودی‌های مختلف روی نقاط مختلف بدن این زن وجوددارد و علت اصلی مرگ او خفگی ناشی از فشار بر عناصر حیاتی گردنش بوده است. همین موضوع احتمال به قتل رسیدن پیرزن را قوت بخشید.

بنابراین دیروز دختر 52 ساله او برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمدوبه بازپرس پرونده گفت: دو برادر 45 و 47 ساله دارم که کم توان ذهنی هستند.

آنها با مادرمان زندگی می‌کردند. از 20 سال پیش که پدرمان فوت شد، مادرم قیومیت آنها را برعهده گرفت. من هم ازدواج کرده بودم اما هفته‌ای دو بار به خانه مادرم می‌رفتم. برادر بزرگترم که حال زیاد خوبی نداشت در یک مرکز نگهداری از کم توان‌های ذهنی در شهر قم بستری شده بود.

وی افزود: روز مرگ مادرم 2 برادرم پیش مادرم بودند و من در خانه‌ام بودم که دختر دایی‌ام با من تماس گرفت و گفت زمانی که با خانه‌مان تماس گرفته متوجه شده حال مادرم بد است.

تا رسیدن من به خانه مادرم، دوست دختر دایی‌ام که همسایه مادرم بود به خانه او رفته و با مادرم که بیهوش بود در کنار کمد دیواری رو‌به‌رو شده بود. امدادگران اورژانس وقتی آمدند، مرگ مادرم را تائید کردند. مادرم قلبش را عمل کرده بود و فکر می‌کردم بر اثر ایست قلبی جان باخته است.

با توجه به گفته‌های این زن، بازپرس پرونده از پلیس جنایی خواست تا از دو پسر پیرزن فوت شده درباره روزی که مادرشان فوت کرده، تحقیق کنند تا راز مرگ او فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها