رباینده اسکار بهترین فیلمنامه امسال مراسم اسکار، خود را آماده سفر به دنیای آلمان نازی و فاشیست‌ها می‌کند. جردن پیل،فیلمساز سیاهپوست و جوان آمریکایی، در یک همکاری تازه با قاب کوچک مجموعه‌ای درام و اکشن را برای شبکه آمازون تهیه و کارگردانی می‌کند. این مجموعه با نام «شکار» جلوی دوربین می‌رود و خط اصلی فیلمنامه آن، بر ضدتبعیض‌نژادی است.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۱۷

در داستان این مجموعه، گروهی از آدمهای متفاوت با سن و سالهای متفاوت در راس ماجراها قرار دارند. اما هدف مشترک این آدمهای ناهمگون یکی و آن هم شکار افسران ارتش هیتلری است.

این افسران کسانی هستند که پس از پایان جنگ جهانی دوم، بهصورت مخفیانه و ناشناس به کشورهای اروپایی و آمریکا گریختهاند. افسران فوق با تغییر هویت (و حتی تغییر قیافه) زندگی تازهای را در این کشورها آغاز کردهاند. اما کسانی که نزدیکان دور و نزدیک خود را در جریان جنگ از دست دادهاند، در تعقیب این افسران فراری هستند و قصد شکارشان را دارند.

داستان مجموعه در سال 1977 اتفاق میافتد و شهر نیویورک، لوکیشن اصلی آن خواهد بود.

کاراکترهای محوری مجموعه متوجه این نکته شدهاند که تعدادی از افسران عالی رتبه ارتش و حزب نازی، در بین مردم و شهروندان عادی آمریکا زندگی میکنند. اما این افراد که در ارتباط با یکدیگر هستند، قصد دارند ارتش تازهای تشکیل داده و یک گروه فعال زیرزمینی خلق کنند. اعضای عصبی و عصبانی گروه ضدنازی داستان مجموعه، تصمیم میگیرند این افسران را پیدا کرده و تحویل سازمانهای بینالمللی بدهند. تلاش این افراد برای مقابله با یک نسلکشی تازه، چندان هم خالی از خشونت نیست.

اما پرسشی که داستان مجموعه طرح میکند این است که آیا شهروندان معمولی میتوانند برای اجرای عدالت، قانون را در دستهای خود بگیرند؟

شبکه آمازون قصد دارد با همکاری جردن پیل فصل اول مجموعه را در ده اپیزود تولید کند. دیوید ویل، نویسنده فیلمنامه و خالق مجموعه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها