استقلال را دوست دارم، اما پس از تعطیلات با هم صحبت می‌کنیم

لغزنده مثل مامه تیام

در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد برخی تیم‌ها از جمله الهلال عربستان به مامه تیام، مهاجم سنگالی استقلال شده است. همین موضوع، موجی از نگرانی را در میان هواداران استقلال ایجاد کرده که باشگاه به راحتی ستاره خود را از دست ندهد. تیام با استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارد، اما بندی در قراردادش هست که با پرداخت 200 هزار دلار به استقلال می‌تواند راهی تیم دیگری شود. مسئولان باشگاه استقلال برای این‌که بهانه دست بازیکن خود ندهند، تمام قرارداد او را تا اینجای کار به همراه پاداش آیتم‌های موجود در قراردادش پرداخت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۳۳

همچنین تیام 20 هزار دلار پاداش دیگر به دلیل بازیهای اخیر از استقلال طلب دارد که امروز پرداخت میشود.

مدیران باشگاه هم جلسهای را با تیام برگزار کرده و به مهاجم سنگالی خود اعلام کردهاند که مبلغ قراردادش را برای فصل آینده افزایش خواهند داد. همچنین مقدمات حضور خانوادهاش در تهران را فراهم کرده و بندهایی هم برای افزایش پاداشها در قرارداد او گنجانده میشود. تیام هم در پاسخ به مسئولان استقلال گفته است قصد دارد همراه خانوادهاش چند روز در کویت استراحت کرده و سپس به سنگال برود. پس از آن، به ایران میآید و درباره ادامه همکاری صحبت خواهد کرد. تیام در ادامه گفتوگوی خود با مدیران باشگاه استقلال گفته است: من به استقلال و شخص وینفرد شفر علاقهمند هستم و دوست دارم در این تیم بمانم، اما اجازه دهید پس از تعطیلات با هم صحبت کرده و جواب بدهم. تیام برخلاف اینکه گفته میشد برای مذاکره با الهلال راهی عربستان میشود، اما برای استراحت چند روزه راهی کویت شده است.

در عین حال روزنامه مشهور الریاض عربستان از تلاش سامی الجابر، رئیس باشگاه الهلال برای جذب این ستاره استقلال خبر داد و نوشت: هیاتمدیره باشگاه الهلال به ریاست سامی الجابر تلاش خود را برای جذب مامه تیام، مهاجم سنگالی استقلال دوچندان کرد.

رقم پیشنهادی الهلالی ها چهار میلیون دلار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها