شرور سابقه‌دار در مهمانی دوستش در ولنجک او را با ضربه چاقو کشت و دو نفر دیگر را زخمی کرد. متهم که از اراذل و اوباش معروف تهران است، دیروز از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۷۷

به گزارش جامجم، ساعت 20 چهارشنبه 26 اردیبهشت امسال، ماموران کلانتری 163 ولنجک از وقوع درگیری منجر به قتلی باخبر شدند. با تحقیقات اولیه آنها معلوم شد مردی 35ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده است. با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات در این پرونده را آغاز کردند. در جریان تحقیقات معلوم شد علاوه بر مقتول دو نفر دیگر هم زخمی شدهاند که در بیمارستان بستری هستند. ماموران با تحقیق از آنها متوجه شدند عامل این درگیری خونین مردی به نام وحید است. تحقیقات پلیسی نشان میداد او از اراذل و اوباش سطح یک تهران و از مجرمان سابقهدار بوده که بارها به اتهام شرارت و درگیری بازداشت شده است. همچنین چندی پیش به خاطر شرارتهایش از سوی پلیس هدف شلیک گلوله قرار گرفته و دستگیر شده است. مدتی در زندان بوده و بعد با سپردن وثیقه در دادگاه از زندان بیرون آمده و دیگر به زندان بازنگشته است. در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد مقتول روز جنایت به خاطر آزادی وحید برای او در خانهاش در محله ولنجک مهمانی میگیرد که مرد شرور با افراد حاضر در خانه درگیر شده و آنها را با چاقو مجروح میکند که میزبان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست میدهد.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم به نام وحید، شرور سابقهدار در حالی ادامه داشت که او دیروز در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد. تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها