با آن‌که قبل از این اعلام شده بود چهارمین قسمت «آونجرز/ انتقام‌گیران» آخرین قسمت آن خواهد بود، احتمال دارد قسمت‌های بعدی آن هم در دستور کار تولید قرار گیرد. چهارمین قسمت این مجموعه اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی، برای نمایش عمومی در سال 2019 آماده می‌شود. کمپانی والت دیزنی تهیه‌کننده این فیلم، سال قبل خبر داده بود با این فیلم، ماجراجویی‌های کاراکترهای ابرقهرمان آن به پایان خواهد رسید. اما به دلایلی که معلوم نیست، مثل این که تهیه‌کنندگان فیلم از تصمیم قبلی‌شان برگشته‌اند! باب آیگر، مدیر کمپانی والت دیزنی در تازه‌ترین اظهار‌نظر خود گفته است، دلیلی نمی‌بیند که قسمت‌های تازه دیگری از این مجموعه فیلم وارد مرحله تولید نشود.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۰۰

به گفته آیگر: «با همکارانمان در شرکت مارول در این باره بحث و گفتوگو کردیم. داستان مصور آونجرز و کاراکترهای آن، متعلق به این شرکت است و نظر آنها برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. نتیجه بحث این بود که ما میتوانیم تا شروع دهه تازه، به تولید قسمتهای تازه این مجموعه فیلم بپردازیم. قبل از آن که ماجراجوییهای این مجموعه فیلم را به پایان برسانیم، باید یک جایگزین خوب برای آن داشته باشیم تا توجه تماشاگران را به سوی آن معطوف کنیم. راه ابرقهرمانان مجموعه فیلم آونجرز ادامه دارد و فعلا خورشید آنها غروب نخواهد کرد.»

در عین حال، آیگر به این نکته اشاره میکند که تماشاگران سینما تنوع کاراکترهای مجموعه آونجرز را دوست دارند و به نظر نمیرسد به این زودیها از تماشای ماجراجوییهای آنان خسته شوند. بخش مهمی از کاراکترهای ابرقهرمان داستانهای مصور شرکت مارول، در این مجموعه فیلم حضور دارند. بازیگرانی که در فیلمهایی مستقل نقش این ابرقهرمانها را بازی کردهاند، در این مجموعه فیلم دوباره به تکرار این نقشها پرداختهاند. از بین این بازیگران مطرح، میتوان به رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسن و بندیکت کامبرباخ اشاره کرد. آنها در داستان این مجموعه فیلم در قالب کاراکترهای آیرن من، تور، کاپیتان آمریکا، هالک شکستناپذیر، بیوه سیاه و دکتر استرنج ظاهر شدهاند.

تازهترین قسمت آونجرز دو هفته قبل روی پرده سینماها رفت و طی این مدت، سومین قسمت فیلم به فروش جهانی یک میلیارد و 274 میلیون دلاری دست پیدا کرده است. سهم سینماهای آمریکای شمالی از این رقم، حدود 490 میلیون دلار بوده است. برادران روسو (آنتونی و جو) کارگردان فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها