این‌طور که به نظر می‌رسد سیلوستر استالونه قصد ندارد دست از سر جان رامبو بردارد! بازیگر و فیلمساز 71 ساله سینما، در تدارک تولید پنجمین قسمت از مجموعه اکشن و دلهره‌آور «رامبو» است. این بار رامبو نه در لوکیشن‌های کشور ویتنام، که در مرز مکزیک به ماجراجویی‌های تازه خود می‌پردازد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۶۲

او در این محل، با کارتلهای مواد مخدر درگیر شده و یک بار دیگر، یکسری اکشنبازی هیجانانگیز به راه میاندازد. ظاهرا کاراکتر جان رامبو که برای استراحت راهی مرز مکزیک و آمریکا شده، ناخواسته خود را در میانه جنگ کارتلهای بزرگ و خطرناک مواد مخدر میبیند. او که شیفته اکشنکاری و دخالت در همه چیز است، تصمیم میگیرد مبارزهای همهجانبه علیه این کارتلهای خشن و بیرحم را سازماندهی کند. با آن که سالها از دوران جوانی و بزن بهادری کاراکتر رامبو میگذرد (یادمان باشد اولین قسمت فیلم با نام «اولین خون» را استالونه در 36 سالگی و در سال 1982 بازی کرد) اما استالونه بر این باور است که هنوز میتواند «قهرمان اکشن» محبوب تماشاگران و پرده سینما باشد. او البته در آمریکای شمالی خریدار زیادی ندارد و فیلمهایش معمولا با فروشهای کم و پایینی روبهرو میشوند. اما تماشاگران بینالمللی هنوز برای اکشنکاریهایش پول پرداخت میکنند. همین یک دلیل کافی است تا تهیهکنندگان و کمپانیهای فیلمسازی به قسمتهای جدید رامبو روی خوش نشان دهند!

از قرار معلوم، استالونه مایل است کارگردانی رامبو 5 را نیز به عهده بگیرد. اما هنوز نتوانسته در این رابطه با تهیهکنندگان فیلم به توافق برسد. ظاهرا تهیهکنندگان فیلم بیشتر ترجیح میدهند فیلمسازی جوان را پشت دوربین این اکشن ماجراجویانه قرار دهند تا کارگردان پیری همچون استالونه . شرکت فیلمسازی میلنیوم رامبو 5 را با هزینهای 45 میلیون دلاری تولید میکند و کمپانی پارامونت وظیفه پخش آن را به عهده خواهد داشت. کلید فیلمبرداری پنجمین قسمت رامبو اوایل ماه سپتامبر پیش رو در مرز مکزیک زده میشود تا برای نمایش عمومی در بهار سال آینده میلادی آماده شود. آوی لفرنر، مدیر میلنیوم که فیلمنامه فیلم را با همکاری استالونه مینویسد، میگوید: «ربوده شدن صمیمیترین دوست رامبو، باعث میشود تا او دوباره وارد دنیای اکشن شود. رامبو که از زندگی پرمخاطره دوران جوانی فاصله گرفته و در یک مزرعه به کار گاوچرانی میپردازد، برای نجات جان دوست صمیمیاش مجبور به رویارویی با کارتلهای مواد مخدر میشود. فیلمنامه فیلم کار جذابی است و تمام عناصر لازم و ضروری برای جذب تماشاچی را در خودش دارد.» کاراکتر رامبو محصول دوران جنگ سرد و دهه 80 میلادی است. در آن دوران، رقابت و نزاع دو بلوک شرق و غرب به رهبری شوروی (سابق) و آمریکا در اوج خودش بود. سیلوستر استالونه با کاراکتر رامبو به کمک سیاست خارجی مهاجم و پرخاشگر ایالات متحده آمریکا آمد و در نقاط مختلف جهان، مبارزهای همهجانبه را علیه شوروی و کشورهای متحد او سامان داد. در تمام فیلمهای رامبویی، کاراکتر محوری داستان مثل کاراکتر راکی (مشتزنی که با بازی خود استالونه به کمک سیاست خارجی آمریکای دهه 80 میلادی آمد) با قدرت تمام دمار از روزگار ماموران و فعالان روسی و همپیمانانش درآورد! با پایان دوران جنگ سرد و فروپاشی شوروی و اقمار آن، ضرورت وجود شخصیتهایی مثل رامبو و راکی هم از بین رفت. اما در دوران تازه، استالونه تلاش دارد کاراکترهای مورد علاقهاش را به نبرد با نیروهای خلافکاری بفرستد که دیگر به زبان روسی صحبت نمیکنند. چهارمین قسمت رامبو در سال 2008 روی پرده سینماها رفت و از آن زمان تا به حال، چند بار تلاشهایی برای ساخت قسمتهای بعدی آن صورت گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها