بعد از نتایج خوب پرسپولیس، بسیاری به این نتیجه رسیدند که اگر روزی اتوبان فوتبال ایران ـ کی‌روش به بن‌بست رسید، یک گزینه مناسب برای تیم ملی در اختیار ماست. اما وقتی بازی‌های بزرگ برانکو شروع شد، تازه فهمیدیم چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ایم. برانکو در همه مسابقاتی که نیاز به شجاعت، برنامه و استراتژی داشت، شکست خورد.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۰۷

از بازی رفت نیمهنهایی فصل قبل مقابل الهلال گرفته تا دربی برگشت. او در همه بازیهایی که باید خود را نشان میداد، بازنده بود تا ترس به جان همه اهالی فوتبال بریزد. بازی با الجزیره یکی از آن بازیهایی بود که پرسپولیس باید براحتی از آن برنده بیرون میآمد؛ اما مشخص نشد این بازی چگونه با شکست پرسپولیس تمام شد؟ الجزیره از سه حمله نصفه نیمه خود سه گل به دست آورد و این نکته فوقالعاده خطرناک است. پرسپولیس اگر بازی دوشنبه امارات را به سود خود تمام میکرد، بازی دوشنبه در آزادی برای این تیم بسیار آسان میشد اما حالا یک حریف ضعیف، بیدلیل خطرناک شد. کاری که تیم برانکو کرد، بسیار قابل تامل است: یک مسابقه تشریفاتی که بیدلیل حساس شد!

برانکو میتوانست گزینه خوبی برای تیم ملی باشد، البته اگر در بازیهای بزرگ موفق ظاهر میشد و از امتحانهای اصلی سربلند بیرون میآمد. اما او همه فوتبالدوستان ایرانی را نگران کرد. او با لجبازیهای مداوم با برخی بازیکنان نشان داد نمیتواند عادلانه به تیمش نگاه کند. حالا هم به خود میگوید او گزینه مناسبی برای جانشینی کیروش نیست. اگر قرار باشد او سرمربی تیم ملی شود و تیم ملی در همه بازیهای دشوار شکست بخورد، اصلا او سرمربی تیم ملی نشود، بهتر است.

رضا پورعالی

روزنامهنگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها