افتخاری رقم قرارداد شفر را فاش کرد

نهایتا 650 هزار دلار

استقلال سرانجام با وینفرد شفر به توافق رسید. این مربی قرارداد دوساله‌ای را به صورت رسمی با باشگاه امضا می‌کند. گفته می‌شود قرارداد این مربی سالانه 800 هزار دلار است ولی سیدرضا افتخاری واکنش نشان داد. باشگاه استقلال گویا 800 هزار دلار را به شفر خواهد داد ولی این مربی باید دستمزد دستیارانش را هم پرداخت کند. کولی و ساناک دو دستیار شفر ماهانه 5000 دلار از استقلال دریافت می‌کنند. پسر شفر هم که آنالیزور تیم است، 3000دلار ماهانه دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۲۱

به ازای ده ماه کاری، رقم دستمزد این سه مربی 130 هزار دلار خواهد بود و طبیعتا پولی که برای شفر در مجموع میماند نسبت به قبل بیشتر است. روز گذشته افتخاری درباره رقم دستمزد این مربی توضیحاتی داد. او در این باره گفت: «سال گذشته وقتی شفر به استقلال آمد او پیشنهاد 500 هزار دلار به ما داد. از آنجاکه هفت هفته از مسابقات گذشته بود، 140 هزار دلار از این رقم را کسر کردم و سعی کردم با 360 هزار دلار با وی قرارداد را امضا کنم. امسال یک مبلغ جزئی به رقم قرارداد سال گذشته اضافه کردیم و بخشی از رقم قرارداد او را هم به گردن اسپانسر انداختیم.» او اضافه کرد: «سال گذشته که رقم قرارداد شفر را رسانهای کردم، او به من اعتراض کرد و گفت شما با این حرکت من را در اروپا زیر سؤال میبرید و نباید رقم قرارداد وی را بگویم، اما امسال با شفر بین 600 تا 650 هزار دلار قرارداد امضا کردیم، البته رقم قرارداد خودش و دستیارانش روی هم محاسبه شده و به او گفتم اگر هر شخصی اضافه شود، خودش باید با آنها وارد مذاکره شود.»

البته استقلال در این قرارداد برای وینفرد شفر آپشنهای زیادی گذاشته است. موفقیت در آسیا، حذفی و لیگ برتر درآمد زیادی نصیب این مربی میکند و احتمالا نزدیک به یک میلیون دلار دریافت خواهد کرد. افتخاری درباره روند مذاکرات با شفر هم حرفهای جالبی زد: «بعضی مواقع مذاکرات ما با شفر تا نیمهشب طول کشید و روی بند بند آن صحبت کردیم و حتی به او گفتم مذاکرات ما از مذاکرات هستهای هم طولانیتر شده است. مثلا یکی از بندهای پیشنهادی قرارداد شفر این بود که اگر مدیرعامل از استقلال جدا شد، قرارداد به صورت یکطرفه فسخ شود. من به شفر گفتم مگر میخواهید ما را به بند بکشید؟ این بند از قرارداد شما اصلا منطقی نیست، چون اختیار ماندن و رفتن هم دست خودم نیست. ممکن است یک روز مجمع بگوید ما نمیخواهیم مدیرعامل با ما همکاری کند، به خاطر همین آن بند قرارداد را حذف کردم، بماند که بندهای دیگری هم در قرارداد او وجود داشت که در مورد آنها وارد جزئیات نمیشوم.»

شفر تکذیب کرد

سرمربی استقلال شایعه قرار دادن نام بعضی از بازیکنان در فهرست خروج باشگاه را تکذیب کرد. وینفرد شفر درباره شایعات روزهای اخیر پیرامون فهرست خروجی استقلال که در برخی رسانهها منتشر شده است، به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: اینکه برخی نامها در رسانهها به عنوان بازیکنان خروجی استقلال مطرح میشود برای من عجیب است. من با آقای افتخاری فقط راجع به بازیکنانی که به دنبال جذبشان هستیم و در تیمهای دیگر حاضر هستند صحبت کردم. ما هیچ صحبتی راجع به فهرست خروجیمان نداشتهایم و لازم است تمرکزمان را روی دو بازی پیش رویمان مقابل ذوبآهن بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها