نه این‌که بیماری و بستری شدن ورزشکاران و چهره‌های دنیای فوتبال موضوع عجیب و دور از ذهنی باشد، اما برخی‌ها در دنیای مستطیل سبز هستند که تصورشان روی تخت بیمارستان و اعلام اخبار ضد و نقیض از وضعیت جسمانی آنها تا حدودی سخت به نظر می‌رسد. یکی از این افراد، سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق شیاطین سرخ است. همین هفته پیش و در بازی منچستر و آرسنال بود که سرالکس برای تقدیر از آرسن ونگر بار دیگر قدم روی چمن‌های ورزشگاه اولدترافورد گذاشت. حالا در کمتر از یک هفته او دوباره به صدر اخبار برگشته است. خبری که می‌گوید او روز شنبه دچار خونریزی مغزی شد و همان شب نیز در بیمارستان تحت جراحی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۲۰

فرگوسن و منچستری که او سالها مربیگریاش را به عهده داشت، نبرد برای پیروزی و رسیدن به قله موفقیت، شاخصه اصلیاش به حساب میآمد. در این میان گرچه برخی منابع همچون باشگاه منچستر خبر از موفقیتآمیز بودن عمل فرگوسن دادهاند، اما پیرمرد دوستداشتنی 76ساله اسکاتلندی در حال انجام سختترین مبارزه دوران زندگیاش است.

در همین حال و با اعلام خبر وخامت حال فرگوسن، ستارههای پیشین و کنونی فوتبال با ارسال پیامهای مختلف برای او آرزوی سلامت کردند.

دیوید بکام با گذاشتن عکسی از اولین روزهای عضویتش در باشگاه منچستریونایتد برای سرمربی سابق خود نوشته است: به مبارزه ادامه بده رئیس. برای تو و تمام اعضای خانوادهات آرزوی سلامت دارم و دعا میکنم. پیتر اشمایکل، دروازهبان اسطورهای شیاطین سرخ که زیر نظر فرگی، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد هم پیامی مشابه پیام بکام گذاشت و نوشت: لطفاً قوی باش و این یکی را هم ببر.

در این میان برخی باشگاههایی که در سالهای اخیر رقبای اصلی منچستریونایتد در کورس قهرمانی لیگ برتر بودهاند هم به خبر انتقال اسطوره اسکاتلندی شیاطین سرخ واکنش نشان دادهاند.

لیورپول یکی از اولین رقبایی بود که به این اتفاق واکنش نشان داد و در صفحه توییتری این پیام را گذاشت: پس از شنیدن خبر انتقال سرمربی سابق منچستریونایتد به بیمارستان، فکر و ذهن تمام اعضای باشگاه لیورپول درگیر سرالکس فرگوسن و خانواده او بوده است. او یک رقیب بزرگ و در عین حال یک دوست بزرگ بود. دو باشگاه آرسنال و چلسی و شخصیتهایی مانند گری لینکر هم جدا گانه نسبت به خبر بستری شدن اسطوره باشگاه منچستریونایتد واکنش نشان دادند و برای او آرزوی سلامت کردند. در میان ستارگان کنونی نیز کریستیانو رونالدو با انتشار عکسی از خود در دوران حضور در منچستر در کنار فرگوسن برای او آرزوی سلامت کرد و نوشت: بهترین دوست من، قوی باش.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها