تمام فکر و ذکر این روزهای طرفداران لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپاست که حدود سه هفته دیگر در کی‌یف برگزار می‌شود. بعد از گذشت بیش از ده سال حالا بار دیگر به فینال معتبرترین مسابقات فوتبالی جهان رسیده‌اند و دوست دارند پایانی خوش برای داستان فوتبالی امسال‌شان رقم بخورد. با این حال آنها می‌خواهند لیگ جزیره را در حالی به پایان برسانند که جزو چهار تیم بالایی بوده و جواز حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان را نیز داشته باشند. بازی امشب این تیم در استنفوردبریج مقابل چلسی می‌تواند خیال آنها را بابت این مساله تا حدود زیادی راحت کند.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۸۱

شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با 36 بازی و کسب 72 امتیاز در رده سوم قرار دارند و در طرف مقابل چلسی با یک بازی کمتر و با 66 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است. شاگردان آنتونیو کونته برای آنکه فصل بعد هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند، باید حتما این بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. در طرف مقابل لیورپولیها فقط با یک مساوی هم میتوانند حضور خود را در مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان تا حد زیادی تضمین کنند. بر همین اساس صحبتهای مربیان هر دو تیم پیش از این بازی نیز حول همین موضوع بود. در همین رابطه آنتونیو کونته گفت: هدف و تمرکز اصلی ما در حال حاضر به پایان رساندن لیگ به بهترین نحو ممکن و تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. اگرچه این موضوع راحت نیست، اما با کسب سه امتیاز بازی با لیورپول می‌توانیم گام مهمی در این مسیر برداریم. یورگن کلوپ نیز اظهار کرد: ما تا پایان فصل دو بازی سخت مقابل چلسی و برایتون داریم. بعد از آن فقط دو هفته فرصت داریم تا خود را برای فینال کی‌یف آماده کنیم.

لیورپول در شش تقابل قبلی خود با آبی‌های لندنی شکست نخورده است. نکته جالب اینجاست که دو پیروزی آنها در شش بازی گذشته نیز در خارج از خانه به دست آمده است. این تیم همچنین در 12 بازی قبلی خود در لیگ جزیره هفت بازی را با کلین شیت به پایان رسانده است. بازی امشب، ششمین بازی است که یورگن کلوپ در کسوت مربی لیورپول مقابل چلسی قرار می‌گیرد. آمار این مربی آلمانی مقابل آبی‌های لندن، دو پیروزی و سه تساوی بوده است. محمد صلاح، ستاره مصری این روزهای لیورپول در صورت به ثمر رساندن یک گل می‌تواند تعداد گل‌هایش را در لیگ برتر به 32 رسانده و رکورد گلزنی در لیگ را با 38 بازی به تنهایی به خود اختصاص دهد. در طرف مقابل، چلسی در 9 بازی این فصل مقابل تیم‌های بالای جدول به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشته و فقط دو بار به پیروزی رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها