پرونده پستچی قلابی که به اتهام آزار و اذیت 40 زن و دختر جوان در زندان رجایی‌شهر کرج به سر می‌برد، با اعدام او بسته شد .
کد خبر: ۱۱۳۸۸۲۴

به گزارش جامجم، راز تبهکاریهای مرد اعدامی اوایل مرداد91 همزمان با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی فاش شد .

شاکی به افسر تحقیق گفت: هنگام عصر زنگ آیفون خانه ام به صدا در آمد. مردی جوان خودش را پستچی معرفی کرد که برای تحویل دادن بسته پستی آمده است. برای تحویل بسته سمت آسانسور رفتم که متوجه شدم بستهای همراهش نیست. اوبا چاقو مرا تهدید کرد و با سرقت گردنبند طلایم، مرا موردآزار و اذیت قرارداد و پس از زخمی کردن من سوار موتوری شد و فرارکرد.

ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران در جستوجوی پستچی قلابی بودند تا اینکه با شکایتهای مشابه دیگری روبهرو شدند. با تحقیق از آنها معلوم شد این افراد هم در دام همان متهم تحت تعقیب پلیس گرفتار شدهاند. تحقیقات ادامه داشت تا این که زنی در تماس با پلیس خبر داد مردی قصد داشته او را مورد آزار و اذیت قرار دهد که موفق نشده و اکنون به طور اتفاقی وی را در یکی از مراکز تفریحی شهر تهران دیده است. ماموران با به دست آمدن این مشخصات متوجه شدند این مرد همان متهم تحت تعقیبشان است. ماموران به محل حضور متهم رفتند اما او آنجا را ترک کرده بود. ماموران تصویر او را از طریق دوربینهای مداربسته یافتند و همچنان در جستوجوی این تبهکار بودند تا اینکه 19 دی 92 در یکی از روستاهای صومعهسرا شناسایی و بازداشت شد . یافتههای پلیس درباره زندگی خصوصی این مرد نشان داد او دو همسر و دو فرزند دارد که با همسر اولش ده سال و با همسر دومش پنج سال قبل از بازداشت ازدواج کرده بود. او به شیشه اعتیاد داشت و در زمینه امور ساختمانی فعالیت میکرد و از این راه پول کلانی به دست آورده بود. متهم در بازجویی پلیسی اعتراف کرد با جعل عنوان پستچی به خانهها رفته و 40 زن و دختر جوان را مورد آزارو اذیت قرارداده است و بعدهم طلاهای برخی از آنها را دزدیده است.

متهم بعد از اعترافاتش به زندان افتاد. مدتی بعد در دادگاه انقلاب محاکمه و به اعدام محکوم شد اما زمانی که پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد نقض و پرونده به شعبه دیگری در دادگاه انقلاب ارسال شد که قاضی شعبه 28 دوباره رای به اعدام او داد. پرونده او دوباره به دیوان عالی کشور ارسال و این بارحکم اعدام وی قطعی شد . دیروز، دوشنبه پستچی قلابی آزارگر بعد از پنج سال در زندان رجاییشهر کرج به دار مجازات آویخته شد و پرونده زندگی او برای همیشه بسته شد .

قاضی مقیسه، رئیس شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران دیروز با اعلام این خبر، به مجرمان هشدار داد این حکم درسی برای همه اراذل و اوباش و مفسدین و کسانی است که به نوامیس مردم تجاوز کرده و در جامعه ایجاد ناامنی میکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها