همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت مهدی(عج) یگانه منجی عالم بشریت و برپایی جشن‌های نیمه شعبان در سراسر کشور، شبکه‌های سیما نیز با تدارک ویژه برنامه‌های متعدد، ولادت منجی عالم بشریت را جشن می‌گیرند.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷۷

به گزارش روابط عمومی سیما، جنگهای ویژه این اعیاد، مولودی خوانیهای ویژه، فیلمهای سینمایی و .... از جمله برنامههایی هستند که در روز نیمهشعبان روی آنتن میروند.

طرحی برای فردا

جنگ ویژه 80 دقیقهای از سهشنبه شب تا پنجشنبهشب به مناسبت ولادت منجی عالم از شبکه یک پخش میشود.

در این جنگ ویژه که از امشب حدود ساعت 23 و 15 دقیقه پخش میشود، با هنرمندان، خوانندگان و برخی چهرههای مشهور گفتوگو میشود.

همچنین حدود ساعت 10 صبح چهارشنبه برنامه «طرحی برای فردا» با محوریت سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی درباره امام زمان علیهالسلام پخش میشود.

جشن میلاد در شبکه 2

پخش ویژه برنامه «کوی محبت» از جمکران با حضور دکتر ناصر رفیعی با محوریت پرداختن به فرهنگ انتظار، مهدویت و جشن مولود نیمه شعبان، از جمله برنامههای تولید شده ویژه این روز مبارک است که امروز و فردا ساعت 13 و 20 دقیقه روانه آنتن میشود.

همچنین به مناسبت ولادت قائم آلمحمد(عج) ویژه برنامه «جشن میلاد» با حضور کارشناسان و هنرمندان مختلف امشب ساعت 23 و 30 دقیقه و فردا ساعت 10 و 50 دقیقه از شبکه دوی سیما پخش میشود. مولودی خوانی حاج محمود کریمی از دیگر برنامههای در نظر گرفته شده در این ایام است که در فواصل برنامهها از شبکه دوی سیما پخش خواهد شد.

مجموعه «کلاه قرمزی» از جمله برنامههای گروه کودک و نوجوان شبکهدوست. این برنامه به مناسبت جشن نیمهشعبان، فردا ساعت 15 و بازپخش آن روز پنجشنبه ساعت 18 روی آنتن میرود.

فرهنگ انتظار در شبکه 3

ویژهبرنامه ولادت قائم آل محمد(عج) با حضور کارشناسان و هنرمندان و با محوریت فرهنگ انتظار و مهدویت، امروز و فردا از ساعت 17 تا 20 و از ساعت 21 و 30 دقیقه تا 23 روانه آنتن خواهد شد. مولودی خوانی نیز از بخشهای دیگر این برنامه
است.

برنامههای سمت خدا، جلوه عرشیان، حالا خورشید و صبح و نشاط نیز متناسب با جشن میلاد حضرت صاحبالزمان(عج) بخشهای ویژهای را در نظر گرفتهاند که روی آنتن شبکه سه سیما قرار خواهد گرفت.

«کودکان منتظر» شبکه 5

برنامه «رنگینکمان» کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما، به مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در روزهای پایانی هفته مهمان خانه کودکان و نوجوانان میشود.

اولین برنامه رنگینکمان، فردا ساعت15 برای کودکان و نوجوانان پخش میشود. این ویژهبرنامه پوشش تصویری از مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان با عنوان «کودکان منتظر» است که همزمان با شب ولادت حضرت مهدی(عج)، با حضور عروسکهای رنگینکمان در فرهنگ سرای خاوران برگزار شده است. این مراسم با حضور 2000 کودک ایرانی، یمنی و سوریهای و همچنین همراهی کودکان شهدای مدافع حرم برپا شده است که 2000 کودک، طولانیترین نقاشی کشور را با موضوع ولادت امام زمان به تصویر کشیدهاند.

عوامل برنامه رنگینکمان، روزهای پنجشنبه و جمعه (13 و 14 اردیبهشت ماه) ساعت 15 به صورت زنده و مستقیم به اجرای برنامه شاد و جذاب و پوشش تصویری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در استان همدان میپردازند. این ویژه برنامه به مدت 40 دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

یکی بود، یکی نبود

شبکه مستند فرداشب ساعت 21 مستند «اکبر آقا آکتور صدا» تازه‌ترین اثر ابوالفضل توکلی و از سری مجموعه‌های پیشکسوتان دوبله ایران را برای پخش در نظر گرفته است. این فیلم که تولید شبکه مستند سیماست به جنبه‌های مختلف زندگی استاد اکبر منانی می‌پردازد؛ پیشکسوتی که علاوه بر نویسندگی، گویندگی شخصیت‌های ماندگاری مثل پوآرو و زبل‌خان و... را در کارنامه‌اش دارد. «یکی بود، یکی نبود» مستندی از عباس صالح مدرسه‌ای است که امشب ساعت 19 روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این مستند شور و شعور و شیفتگی دوستداران اهل‌بیت(ع) و منتظران حضرت صاحب‌الزمان‌(عج) در پیاده‌روی از حرم‌های حضرت معصومه تا جمکران را به تصویر کشیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها