پسر مصری، مرد سال فوتبال انگلیس شد

جزیره زیر پای صلاح

همه چیز همان‌طور پیش رفت که پیش بینی می‌شد. اگرچه در بدو انتقال محمد صلاح از رم به لیورپول هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که این بازیکن مصری گرهی از کار سرخ‌های آنفیلد باز کند؛ اما او نه تنها لیورپول که تمام انگلیس را زیر سایه خود گرفت و به کلیدی‌ترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شد. درخشش صلاح نه تنها لیورپول را در جدول لیگ برتر بالا کشید که این تیم را به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رساند (و امشب باید همراه با لیورپول اولین بازی نیمه نهایی را برگزار کند).
کد خبر: ۱۱۳۷۰۲۱

صلاح در مراسم معرفی برترینهای لیگ برتر در این فصل توسط اتحادیه فوتبالیستهای حرفهای (PFA) ، لروی سانه، داوید دخیا، داوید سیلوا، هری کین و دی بروین را پشت سر گذاشت و برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شد تا گمانهزنیها برای انتقال او به تیمی بزرگتر، از همین حالا شروع شود.

محمد صلاح که در فصل جاری در 46 بازی از رقابتهای مختلف 41 گل برای لیورپول به ثمر رسانده و عملکرد فوقالعادهای در رقابتهای لیگ برتر انگلیس داشت، پس از کسب این عنوان گفت: حس فوقالعادهای دارم. من برای رسیدن به این جایگاه سخت تلاش کردم و بابت کسب این عنوان خوشحالم. هدف شخصی من هم کسب عنوان قهرمانی با لیورپول است. همیشه به تیم فکر میکنم نه به خودم، از اینرو مهمترین چیز برایم کسب جامها با تیم است. صلاح هفتمین بازیکن لیورپولی شد که از سوی PFA به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. پیش از او لوئیس سوارس (14-2013)، استیون جرارد (06-2005)، جان بارنز (88-1987)، یان راش (84-1983)، کنی داگلیش (83-1982) و تری مکدرموت (80-1979) با پیراهن لیورپول این عنوان را به خود اختصاص داده بودند. در این مراسم همچنین لروی سانه از منچسترسیتی عنوان بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر انگلیس را از جانب PFA به خود اختصاص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها