فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، راه و رسم خاصی دارد. مثلا در شبکه اجتماعی عکس و ویدئومحوری مانند اینستاگرام برای دیده شدن باید مسیر درستی را دنبال کنید.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۴۸

فرض کنید یک صفحه در چنین شبکهای دارید که عکسهای سفرهایتان را در آن منتشر میکنید. اگر میخواهید علاقهمندان به سفر از تمام دنیا به صفحه شما بیایند و عکسهایتان را ببینند، باید هوشمندانه و هدفمند از هشتگ استفاده کنید، اما اگر یک بار این کار را انجام داده باشید، حتما میدانید که حوصلهسربر و وقتگیر است، بخصوص اگر بخواهید آن را اصولی و دقیق انجام بدهید. اپلیکیشن Hashme این کار را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام میدهد. Hashme میتواند متناسب با عکس یا ویدئوی شما، هشتگهای دقیق و آنهایی که بیشترین بازدید را دارند به شما پیشنهاد بدهد. Hashme را باز کرده و با رفتن به گالری عکسهایتان عکس موردنظر را انتخاب کنید. حالا زمان آن رسیده که Hashme عکس شما را اسکن کند. تنها چند ثانیه طول میکشد تا با نتیجه روبهرو شوید و از میان هشتگهای پیشنهادی، هشتگهای موردنظرتان را کپی کنید. فراموش نکنید که تاثیر هشتگها زمانی بیشتر میشود که در همان زمان انتشار عکس در شبکههای اجتماعی استفاده شوند.

دوچرخه انگشتی

گوشیبازهای قدیمی خوب یادشان هست که ششهفت سال پیش یک بازی موبایلی به نام Touchgrind BMX حسابی سر و صدا به پا کرد و به یک بازی محبوب بین کاربران موبایلی تبدیل شد. اما دیگر این عنوان موفق، بهروزرسانی نشد تا بعد از هفت سال نسخه دوم آن برای گوشیهای آیفون منتشر شود. در این بازی انگشتهای شما نقش یک دوچرخهسوار کوهستان را بازی میکند. بهصورتی که با نگه داشتن انگشت روی فرمون، دوچرخه حرکت کرده و اگر زین را نگه دارید ترمز میکند. برای اینکه امتیاز بیشتری دریافت کنید میتوانید هنگام پریدن از بلندیها با حرکت انگشتان خود حرکات نمایشی انجام داده و رکورد خود را بالاتر ببرید. به شما پیشنهاد میکنم برای یک بار هم که شده این بازی با فیزیک و گرافیک عالی را تجربه کنید. خبر بد این که هنوز نسخه اندرویدی Touchgrind BMX 2 عرضه نشده است، اما به گفته ناشران، این محصول بزودی برای اندرویدیها هم عرضه خواهد شد.

مادرانه، محرمانه

اپلیکیشن لکلک، یک شبکه اجتماعی فارسیزبان برای مادران است. اگر مادر هستید یا بتازگی مادر شدهاید یا حتی تصمیم گرفتهاید مادر شوید، این اپ با محیطی امن میتواند کمک زیادی به شما کند. شما میتوانید در اپ لکلک با دیگر کاربران گپوگفت کنید، سوالات مختلف مادرانه خود را از کارشناسان بپرسید یا اگر مطلبی برای اشتراکگذاری دارید، با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. یک نکته جالب در مورد لکلک این است که محیطی کاملا زنانه دارد و ورود آقایان به این اپ ممنوع است. درواقع شما بعد از اجرای برنامه باید شماره تلفن، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کرده تا بتوانید از اپ استفاده کنید. علاوه بر این میتوانید سوالات خود را بهصورت ناشناس مطرح کنید. شما با لکلک میتوانید برای بیشتر سوالهای پزشکی زنانه، بارداری و فرزندداری خود پاسخهای خوبی از کارشناسان و دیگر مادران دریافت کنید.

دفتر خاطرات من

شاید برای نوجوانان نسل امروز داشتن دفترچه خاطرات عجیب باشد، اما همین یک دهه قبل و قبل از اینکه گوشیهای هوشمند در دست جوانان و نوجوانان جا خوش کند، خاطرهبازی و خاطرهنویسی، یک امر همهگیر و محبوب بود. حالا اپلیکیشن فارسیزبان «دایرا» میخواهد این حس را بار دیگر برای کاربرانش زنده کند. شما میتوانید در یک تایملاین روزانه خاطرات و یادداشتهای خود را براساس زمان در این اپ ذخیره کنید. برای هر کدام از خاطرات خود یک حالت روحی تعیین کرده و خوشحالی یا ناراحتی خود را هم ثبت کنید. در پایان هر روز میتوانید ببینید که چند خاطره شاد یا ناراحتکننده ثبت کردهاید. همچنین میتوانید برای ورود به این اپ یک رمز عبور تعیین کنید تا امنیت اطلاعات شخصیتان رعایت شود. دایرا، خاطرات شما را بهصورت کدگذاری شده و امن در یک سرویس ابری ذخیره میکند و شما میتوانید در هر جایی به آنها دسترسی داشته باشد.

پرستار کودک

بعد از معرفی اپلیکیشن لکلک برای مادران، سراغ اپی میرویم که پدرها هم میتوانند از آن بهره ببرند. اپلیکیشنی که میتواند در نقش یک پرستار برای کودک ظاهر شده و درنهایت به آرامش بیشتر والدین ختم شود. اپ Baby monitor به شما اجازه میدهد یک یا دو تلفن همراه را به تلفن همراه دیگری وصل کرده و کنار تخت فرزندتان قرار دهید. Baby monitor در طول شب به صدای کودک گوش میدهد و به محض بیدار شدن او، شما را با زنگ یا پیامک آگاه میکند. همچنین میتوانید تصویر زنده کودک دلبندتان را داشته باشید، برایش لالایی بگذارید یا حتی خودتان لالایی بخوانید.
Baby monitor میتواند شما را از زابراه شدنهای شبانه خلاص کند. البته این ویژگیها مربوط به گوشیهای آیفون است و اپ مشابهی با نام WiFi Baby Monitor: Free & Lite برای گوشیهای اندرویدی وجود دارد که به رد و بدل شدن صدا خلاصه میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها