یک عکس، یک متن

عروسک‌های میلیون دلاری

قیمت بعضی از عروسک‌ها به میلیون‌ها دلار می‌رسد. دلیل این قیمت‌های نجومی استفاده از الماس، طلا و خز در تزئینات آنهاست. به گزارش تابناک برخی از این عروسک‌ها عبارتند از:
کد خبر: ۱۱۳۶۲۲۷

مادام الکساندر الویز: عروسک مادام الکساندر با دست ساخته شده و پنج میلیون دلار قیمت دارد. لباسهای این عروسک از خانه مد کریستیندیور تهیه شده و تزئینات آن طراحی (اسکار دی لارنتا) و ( کاترین بومن) است. زیورآلات سواروسکی و دانه الماس 9 قیراطی از دیگر زینت آلات این عروسک هستند.

خرس تدی: این خرس از سوی شرکت آلمانی استیو ساخته شده و در حراجی موناکو در سال 2000 میلادی به یک کرهای به نام (جیسی کیم ) در ازای 1/2 میلیون دلار فروخته شد. قیمت بالای این عروسک به دلیل لباسها و ابزارهای برند اوست.

اورجینال جی آی جو: این عروسک یکی از گرانترین عروسکهای دنیاست و قیمت آن به 200 هزار دلار میرسد. هاسبرو در سال 1970 میلادی آن را طراحی کرد و در حال حاضر در موزه مریلند نگهداری میشود. کیک عروسکی یک میلیون دلاری دبی: این کیک ازدواج عروسکی 120 کیلوگرم وزن و یک میلیون دلار قیمت دارد. در تهیه آن هزار تخممرغ، الماسهای خالص، مرواریدهای خوردنی و 5000 گل گرانقیمت به کار برده شده است. این کیک عروسی یک میلیون دلاری در دبی طراحی و ساخته شده است.

اولین هتل زیر دریایی

اولین هتل زیر دریایی جهان بزودی در کشور مالدیو به بهرهبرداری میرسد.

به گزارش ایلنا این هتل اولین مهمانسرای زیر اقیانوسی در دنیاست که نمونه مشابه آن در هیچ کجا یافت نمیشود. این هتل کوچک «موراکا» نام دارد که به معنای مرجان است و همزمان میتواند از هشت مهمان پذیرایی کند.

در وب سایت این هتل آمده: «موراکا طوری طراحی شده که با محیط زیر اقیانوس کاملا همخوانی داشته باشد و از هر زاویهای به مهمانان امکان مشاهده دنیای زیر آب را میدهد. مهمانان این اقامتگاه میتوانند در حالی که موجودات و مخلوقات رنگارنگ و متنوع کف اقیانوس را مشاهده میکنند روی تختخوابهایشان از یک خواب شیرین لذت ببرند.» هنوز هزینه اقامت در این هتل اعلام نشده است اما از شواهد چنین برمیآید که فقط میلیاردرها میتوانند از این هتل استفاده کنند.

لیموزین جدید پوتین

پروژه کورتیژ روسیه در حال کامل شدن است و وزیر تجارت این کشور با رونمایی لیموزین جدید نهاد ریاستجمهوری اعلام کرده این خودرو اواخر سال جاری مورد بهرهبرداری قرار میگیرد.

به گزارش عصر ایران، این خودرو مراحل تست تصادف خود را میگذراند و نتایج حاصل از آن مثبت ارزیابی شده است.

زمان دقیق استفاده از این خودرو هنوز اعلام نشده، چرا که خودروی رئیسجمهور روسیه هنوز منتظر تستها و آزمایشهای بعدی خود است و باید ارزیابیهای سریالی دیگری را پشت سر بگذارد. این خودرو از ابتدا به دلیل شباهتش به خودروهای رولزرویس و خودروهای ZIL مشهور شده و روسها قصد دارند در مدلهای سنتیتر سدانها، کراساوورها و حتی مینیونهای این خودرو را تولید کنند.

لیموزین ریاستجمهوری روسیه بسیار لوکس طراحی شده و در ساخت آن از بهترین نوع چرم، چوب و نوارهای متالیک استفاده شده است. در بخش عقبی لیموزین چهار صندلی رودررو نصب شده که توسط کنسولها از هم جدا میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها