عجیب ولی واقعی؛ کسی برای انتخابات فدراسیون سوارکاری کاندیدا نشده است

زین مدیریت بی‌سوار است

به نظر یک جای کار می‌لنگد که با گذشت 9 روز کاری از مهلت تعیین‌شده برای ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری هنوز کسی به فدراسیون مراجعه نکرده تا این کار را انجام بدهد!
کد خبر: ۱۱۳۵۷۵۸

روز هجدهم فروردین ماه بود که وزارت ورزش مجوز ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری را صادر و ده روز را تعیین کرد تا نفراتی که می‌خواهند ریاست این فدراسیون را به عهده بگیرند شانس خودشان را امتحان کنند؛ اما جالب اینجاست روز شنبه این مهلت به پایان می‌رسد و هنوز هیچ فردی حتی رئیس فعلی سوارکاری هم برای ریاست کاندیدا نشده است!

با رئیس فدراسیون تماس گرفتیم ولی تلفن همراه ایشان در دسترس نبود. به همین دلیل محمد کاظمیان، دبیر فدراسیون در این باره اظهار نظر کرد و گفت: ما اطلاع رسانی‌های خودمان را از طریق شبکه‌های اجتماعی، سایت فدراسیون و... انجام داده‌ایم. مهلت زیادی باقی نمانده است. با این حال مجدد از طریق کانال فدراسیون اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا نفراتی که می‌خواهند کاندیدا شوند، تشریف بیاورند.

از او سوال کردیم این امکان وجود دارد مهلت تعیین‌شده تمدید شود که کاظمیان چنین پاسخ داد: طبق اعلام قبلی، روز شنبه این مهلت به پایان می‌رسد. وزارت ورزش و جوانان یک بازه زمانی ده روزه را تعیین کرده است و اطلاعی از این موضوع ندارم. اما اگر همه چیز طبق شرایط قبل باشد افرادی که قصد حضور در انتخابات سوارکاری را داشته باشند، طی همین دو روز برای نام‌نویسی اقدام می‌کنند. ثبت‌نام کاندیداها روزانه از ساعت 9 تا 15 در محل فدراسیون انجام خواهد شد.

این اتفاق در حالی افتاده است که فدراسیون سوارکاری یکی از فدراسیون‌های تخصصی است که بیشتر متولیان آن خودشان یا سوارکار بوده‌اند یا مرتبط با رشته سوارکاری هستند.

شاید هزینه‌های گزاف این رشته ورزشی باعث شده خیلی‌ها چندان رغبتی به ریاست در این رشته نداشته باشند. جالب اینجاست سال 93 برای شرکت در انتخابات 13 کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند و عدم استقبال از این موضوع در سال 97 بسیار عجیب است.در حال حاضر مسعود خلیلی، ریاست فدراسیون سوارکاری را عهده دار است. او خردادماه سال 92 با کسب 26 رای از 34 رای اعضای مجمع انتخاباتی، ریاست این فدراسیون را عهده‌دار شد. در هر صورت باید دید در دو سه روز باقیمانده چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد و چند نفر برای شرکت در انتخابات فدراسیون سوارکاری ثبت‌نام خواهند کرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها