یک عکس، یک متن

گران‌ترین قهوه دنیا

این روزها در قله‌های سبز بین ایالت‌های سائوپائولو و میناس گرایس برزیل، تولید‌کنندگان بهترین دانه‌های قهوه در جهان را برداشت می‌کنند. به گزارش فردانیوز، مردم زیادی هستند که به دنبال طعم‌های منحصر به‌فرد و جدید قهوه هستند و حاضرند پول خوبی برای آن صرف کنند. برای برزیل به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده گران‌ترین دانه قهوه عربی در جهان، کنترل بازار قهوه نقش کلیدی در موفقیت اقتصادی‌اش دارد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۰۴

ورود مار پیتون به اتاق دختربچه

مار پیتون وارد رختخواب دختری 12 ساله در استرالیا شد و او را تا سر حد مرگ ترساند. به گزارش دیلی میل، رسانههای محلی استرالیا اعلام کردند که این حادثه در شهر «مک کی» در شرق کوئینزلند اتفاق افتاده است. پدر و مادر آلیا میگویند: با این که این اولین مواجهه دخترمان با مار نیست، اما او از این اتفاق خیلی ترسیده است.

به گفته آنها، پیش از این هم موارد مشابهی اتفاق افتاده است، بنابراین آنچه رخ داده برای محل زندگی آنها چندان عجیب نبوده است. در این ایالت به خاطر گرمای هوا و همچنین وجود گونههای مختلف مار که این منطقه زیستگاه طبیعیشان است، وقوع چنین اتفاقاتی غیرعادی نیست. در نهایت مادر آلیا وارد اتاق او شد، پتو را کنار زد، مار را گرفت و در بیرون از خانه رها کرد.

صبحانه در ویتنام

ویتنامیها معمولا سه وعده غذای اصلی دارند و در فواصل آن کمتر چیزی میخورند. وعده صبحانه قبل از ساعت 9 خورده میشود، اما بسیاری از رستورانها تا ساعتها بعد به سرو آن ادامه میدهند. به گزارش فردانیوز، غذاهای صبحانه متنوعند: نودل برنج، باگت پر شده با پاته، گوشت کبابی با سبزیجات، کنجی برنج با گوشت قیمهای، بان کوئون (کرپ برنج) و سوی (برنج چسبناک). جالب است بدانید برخلاف صبحانه به سبک غربی، غذاهای صبحانه در ویتنام بیشتر نمک دارند تا شکر. در اغلب خیابانها دستفروشان یا مغازه دارها با چیدن چهارپایهها و میزهای کوچک فضای لازم برای صرف غذا را برای مشتریان خود فراهم میآورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها