گزارش سایت جهانی از جواد محجوب، جودوکار ایرانی

زندگی‌ام یعنی خانواده

سایت جهانی جودو (IJF) در گزارشی با اشاره به جدال تماشایی هفته گذشته جواد محجوب از ایران و گورام توشیشویلی از گرجستان در رقابت‌های جودوی گرندپری تفلیس به پیروزی نماینده میزبان پرداخته است.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۱۵

گزارشی مفصل که در آن آمده است:«محجوب یک هفته بعد از آن مبارزه هیجانانگیز با ذهنیت کسب مدال طلا پا به مسابقات گرندپری آنتالیا گذاشت، کسی که 9 مدال گرندپری کسب کرده بود، اما هرگز رنگ این مدالها طلایی نبوده است. داستان از آنجا شروع شد که جواد محجوب هفته گذشته لحظه تولد اولین فرزندش را به دلیل رقابت برای تیم ملی جودوی کشورش در رقابتهای گرندپری آنتالیا از دست داد تا صعود مستمرش در ردهبندی جودوی دسته سنگینوزن را بهبود ببخشد. محجوب زمانی که در آنتالیا رقابت میکرد، تمام طول روز به فرزند تازه متولد شدهاش یعنی هیلدا فکر میکرد.»

محجوب که در یک هفته دو مدال نقره به دست آورد و البته صاحب یک فرزند دختر نیز شد، به سایت رسمی فدراسیون جهانی جودو گفت: «خیلی سخت است که بخواهم احساسم را بیان کنم. بدن و روحم در آنتالیا اما قلبم در خانهام و با دخترم است که دنیای من است. میدانستم که این اتفاق (تولد فرزندم) زمانی خواهد افتاد که دور از خانه خواهم بود و خودم را برای آن آماده کرده بودم چون حرفهام این اجازه را به من میدهد که شرایط لازم را برای خانوادهام فراهم کنم. جودو عشق من است و خانوادهام زندگی من. بابت چیزهایی که این هفته به دست آوردم قدردان خدا هستم. بابت کسب مدالهای نقرهام هم حس خوبی دارم. دو مدال در یک هفته، البته امیدوار بودم که رنگ این مدالها در هر دو گرندپری اخیر طلایی باشد، اما به هر حال گام کوچکی در دسته سنگینوزن برداشتم.» محجوب گفت: «بیصبرانه منتظر بازگشت به جمع خانواده و دیدن عضو جدید خانوادهمان که قابل ستایش است، هستم. بعد از آن با شور و هیجانی تازه به مسابقات بازخواهم گشت و تمام توانم را در تاتامی جودو که عاشقش هستم، به کار خواهم بست. این اشتیاق من است و خانوادهام هم انگیزه من. امیدوارم بهترین عملکردم را در گرندپری هوهوت داشته باشم و بتوانم مسیرم را برای رسیدن به بازیهای المپیک 2020 حداقل با یک قهرمانی در رقابتهای گرندپری آغاز کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها