رقابت‌های لیگ دسته‌اول در اوج هیجان

رینگ خونین فوتبال

لیگ دسته اول فوتبال ایران به یکی از حساس‌ترین روزهای این فصل خود رسید؛ روزی که هر توپی در هر یک از بازی‌ها می‌تواند سرنوشت یکساله تیم‌ها را دستخوش تغییر کند.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۰۵

فقط چهار هفته به پایان رقابتهای لیگ دسته اول باقی مانده و هیجان در بالای جدول، جایی که دو تیم باید جواز صعود به لیگ برتر را بگیرند، در نقطه اوج قرار دارد. حساسترین بازی امروز در ورزشگاه تختی ‏ بندرانزلی برگزار میشود. دیداری که کم از دربی ندارد. ملوان تقریبا شانسی برای صعود ندارد اما روابط غیرحسنه هواداران دو تیم شمالی، همه را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده است. خونه به خونه فعلا با 57 امتیاز تیم دوم جدول است و اگر میخواهد در این جایگاه باقی بماند حتما باید برنده این بازی خارج از خانه باشد.

جدیترین تعقیبکنندههای خونه به خونه دو تیم فجرسپاسی و نساجی مازندران هستند که به ترتیب با 55 و 54 امتیاز در ردههای سوم و چهارم قرار دارند. فجر در تبریز به مصاف تیم رده چهاردهمی شهرداری میرود و نساجی هم در مازندران میزبان تیم رده پانزدهمی ماشین سازی است. دو بازی نسبتا آسان که میتواند فجر و نساجی را همچنان در کورس رقابت نگه دارد. در دیگر بازی حساس امروز تیم صدرنشین و 60 امتیازی نفت مسجد سلیمان که فقط هفت امتیاز تا صعود به لیگ برتر فاصله دارد، در البرز مهمان تیم اکسین است. اکسین هم شانسی برای صعود ندارد اما میتواند هر تیمی را در خانهاش متوقف کند. جز یک بازی، همه بازیهای امروز لیگ دسته اول ساعت 16 و 30 دقیقه برگزار میشود. دو تیم شهرداری ماهشهر و آلومینیوم اراک هم از ساعت 17 به مصاف هم میروند.

برنامه هفته 31

سه‏شنبه 21 فروردین

اکسین البرز - نفت مسجدسلیمان (ورزشگاه انقلاب ‏البرز - داور: یاسر همرنگ)

ملوان - خونهبهخونه (ورزشگاه تختی ‏ بندرانزلی - داور: پیام حیدری)

مس کرمان - بادران (ورزشگاه امام علی کرمان - داور: امید سعیدفر)

نساجی - ماشینسازی (ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر - داور: علیرضا فغانی)

مس رفسنجان - صبا (ورزشگاه شهدای ‏ رفسنجان - داور: علی احمدی)

شهرداری تبریز - فجرسپاسی (ورزشگاه اختصاصی شهرداری ‏ تبریز - داور: کوپال ناظمی)

راهآهن - گلگهر سیرجان (ورزشگاه راهآهن تهران ‏- داور: وحید کیهانی)

آیندهسازان برق جدید شیراز - ایرانجوان ‏بوشهر (ورزشگاه شهید دستغیب ‏شیراز - داور: ‏کمیل غلامی)

شهرداری ماهشهر - آلومینیوم اراک (ورزشگاه شهدای ماهشهر ‏- داور: محمدرضا اکبریان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها