من‌سیتی منتظر معجزه

پپ گواردیولا طی نزدیک به ده سالی که به صورت حرفه‌ای وارد دنیای مربیگری فوتبال شده، چالش‌های متعددی داشته که در بیشتر آنها نیز موفق و سربلند بوده است. با این حال بسیاری اذعان می‌کنند بازی برگشت امشب من‌سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خودش مقابل لیورپول، سخت‌ترین چالش این مربی اسپانیایی به حساب می‌آید. شاگردان کلوپ در بازی رفت در آنفیلد با سه گل به پیروزی رسیدند و گام مهمی برای رفتن به مرحله نیمه‌نهایی برداشتند.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۵۲

تیم فوقالعاده امسال پپ که بسیاری از رکوردها را شکسته و برای رسیدن به مقام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هیچ رقیبی ندارد، امشب محکی جدی در ورزشگاه اتحاد خواهد خورد. البته این تیم اوایل هفته جاری نیز در یکی از چالشهای مهم فصل ناموفق بود و در دربی شهر منچستر مقابل شاگردان مورینیو با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا جشن قهرمانیاش چند هفتهای عقب بیفتد. شاگردان کلوپ نیز در اوایل هفته جاری دربی مرسیساید را برگزار کردند که با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

تنها چالش کلوپ برای بازی امشب این است که جوردن هندرسون، کاپیتان تیمش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. در طرف مقابل منسیتی اگرچه محروم یا مصدومی برای این بازی ندارد، اما چند بازیکنش با احتیاط بازی میکنند. دانیلو، گوندوگان، کوین دیبروین، نیکلاس اوتامندی، گابریل خسوس و فرناندینیو از جمله بازیکنان این تیم هستند که یک کارته بوده و در صورت دریافت کارت زرد در بازی امشب، ممکن است بازی احتمالی در مرحله نیمهنهایی را از دست بدهند. اگر منسینی بتواند از این مرحله به سلامت عبور کند، برای دومین بار طی سه سال گذشته است که به مرحله نیمهنهایی صعود میکند.

عملکرد تیم گواردیولا در بازیهای خانگی در فصل جاری تاحدودی طرفداران این تیم را امیدوار کرده است. این تیم در 12 بازی از 23 بازی خانگی خود سه گل یا بیشتر از آن را وارد دروازه حریفان کرده است. بازی رفت این دو تیم که اولین بازی بین آنها در مسابقات اروپایی به حساب میآمد، سومین بازی برای منسیتی در فصل جاری بود که موفق به گل زدن نشد. از سوی دیگر تساوی لیورپول در ابتدای هفته جاری سومین بازی بود که تیم کلوپ در 21 بازی گذشته خود موفق به گلزنی نشده بود. بر این اساس امشب ورزشگاه اتحاد شاهد بازی هیجانی و زیبا از سوی دو تیم خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها